• پنج شنبه 31 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 13 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 20
پنج شنبه 17 خرداد 1403
کد مطلب : 226796
+
-

پلیس فرشته نجات مرد جوان شد

مردی به دلایل نامعلوم خودش و خودرواش را در خیابان به آتش کشید و در یک قدمی مرگ قرار داشت اما پلیس فداکار با دیدن این صحنه این مرد را از مرگ نجات داد و خودش دچار سوختگی شد.
به‌گزارش همشهری، این حادثه در یکی از خیابان‌های مشهد اتفاق افتاد. مرد جوان به دلایل نامعلوم در خیابان فریاد می‌کشید و می‌گفت می‌خواهد خودش و ماشینش را به آتش بکشد. در این شرایط بود که مردم دور او حلقه زدند و با کنجکاوی ماجرا را بررسی می‌کردند. لحظاتی بعد مأموران گشت کلانتری نجفی سر رسیدند و یکی از مأموران برای بررسی ماجرا جلو رفت. مرد خشمگین با دیدن مأمور پلیس شروع به تهدید کرد و مقداری بنزین روی خود و خودرواش ریخت. او یک فندک هم در دست داشت و تهدید می‌کرد که خودسوزی می‌کند. در این شرایط مأمور فداکار برای نجات جان او جلو رفت اما ناگهان او فندک را روشن کرد. در این حادثه هرچند خودروی این مرد در آتش سوخت اما با کمک پلیس فداکار این مرد از سوختگی شدید نجات پیدا کرد.
سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد در این‌باره گفت: این فرد با اقدام شجاعانه مأمور کلانتری از مرگ نجات یافت. در این حادثه مأمور انتظامی نیز از ناحیه صورت و دست‌ها دچار سوختگی سطحی شد و همراه مصدوم دیگر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید