• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
پنج شنبه 17 خرداد 1403
کد مطلب : 226795
+
-

انهدام باند سارقان مسلح اهواز و کارون

انهدام باند سارقان مسلح اهواز و کارون

اعضای باندی که با سلاح جنگی و شکاری دست به زورگیری و سرقت از مغازه‌ها در شهرهای اهواز و کارون می‌زدند، دستگیر شدند.
به‌گزارش همشهری، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان جزئیات سرقت‌های این باند مخوف گفت: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه از شهروندان در معابر و همچنین سرقت از مغازه‌ها در شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی، شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ سیروس دریکوند ادامه داد:‌ کارآگاهان با انجام بررسی‌های تخصصی و پیگیری سرنخ‌های به‌جامانده از سارقان موفق شدند هویت هر 4سارق مسلح را که به وسیله یک قبضه سلاح جنگی کلاش و همچنین سلاح شکاری و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت کرده بودند، شناسایی کنند.
به‌گفته وی، در ادامه تحقیقات، 2نفر از این سارقان در یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند و 2سارق دیگر که در شهرستان باوی حضور داشتند در جریان تعقیب و گریز و پس از شلیک گلوله از سوی پلیس به دام افتادند.
رئیس پلیس آگاهی خوزستان تأکید کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت مسلحانه و خشن اعتراف کرده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک فقره کیف سامسونت بزرگ حاوی دستگاه تعیین غلظت نفت در اکتشافات، یک دستگاه پژو پارس مسروقه، تعدادی قطعات پژو پارس اوراقی، یک قبضه شمشیر و یک جفت پلاک مسروقه، یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه یک تیغه خشاب و 21تیر جنگی، یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب و 5تیر جنگی کشف کردند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید