9خط در سامانه190، سامانه ملی پاسخگویی به شکایتهای وزارت بهداشت، تعریف شده است: اورژانس پیشبیمارستانی، شکایتهای بهداشت محیط و حرفهای، شکایتها و راهنماییهای دارویی، حوزه درمان، تعرفه خدمات پزشکی، قانون جوانی جمعیت، رسیدگی به شکایتهای نیروهای حوزه سلامت و....
2مورد
بیشترین و کمترین شکایتهای مطرحشده شهروندان در حوزه بهداشت به روایت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایتهای وزارت بهداشت، مربوط به بهداشت محیط و رعایت نشدن اصول بهداشتی در اماکن و اصناف مختلف و نیز تخلفات تعرفهای و اضافه دریافت در مراکز درمانی بوده است.
پنج شنبه 17 خرداد 1403
کد مطلب :
226782
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/58GRR
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved