• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 17 خرداد 1403
کد مطلب : 226782
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/58GRR
+
-

عدد خبر/9 خط

9خط  در سامانه190، سامانه ملی پاسخگویی به شکایت‌های وزارت بهداشت، تعریف شده است: اورژانس پیش‌بیمارستانی، شکایت‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای، شکایت‌ها و راهنمایی‌های دارویی، حوزه درمان، تعرفه خدمات پزشکی، قانون جوانی جمعیت، رسیدگی به شکایت‌های نیروهای حوزه سلامت و....

2مورد  
بیشترین و کمترین شکایت‌های مطرح‌شده شهروندان در حوزه بهداشت به روایت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت‌های وزارت بهداشت، مربوط به بهداشت محیط و رعایت نشدن اصول بهداشتی در اماکن و اصناف مختلف و نیز تخلفات تعرفه‌ای و اضافه دریافت در مراکز درمانی بوده است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید