• شنبه 2 تیر 1403
  • السَّبْت 15 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 22
یکشنبه 13 خرداد 1403
کد مطلب : 226665
+
-

رهبر معظم ‌انقلاب؛ سخنران ویژه مراسم 14خرداد

مراسم سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام‌خمینی (ره) با حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد. این برنامه ساعت8صبح روز دوشنبه، چهاردهم خرداد ۱۴۰۳ در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز می‌شود. سخنرانی در مراسم ۱۴خرداد از مهم‌ترین دیدارهای سالانه رهبرمعظم انقلاب با عموم مردم ایران و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در جهان است که به‌صورت معمول در این بیانات، مبانی و اصول مکتب امام خمینی (ره) و مسائل مهم داخلی و بین‌المللی تبیین می‌شود. این مراسم به‌صورت زنده و مستقیم از رسانه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب و شبکه‌های صداوسیما پخش خواهد شد.
محمد مهدی عرب انصاری، رئیس ستاد مرکزی مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در نشستی‌ خبری به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

  مهم‌ترین محور فعالیت ما بحث شناخت آرا و نظرات امام خمینی(ره) است.
  مراسم ویژه 14خرداد در شهرهای مختلف در مصلی‌ها و مراکز شهرها برگزار می‌شود.
  امسال به تناسب در 2نوبت صبح و عصر، برنامه‌های بزرگداشت حماسه 15خرداد در مراکز عمومی، مصلی‌ها، تکایا، مساجد جامع و مرقد شهدای گمنام برگزار می‌شود.
  برنامه‌هایی در حسینیه جماران در تهران و زادگاه امام خمینی(ره) در شهر خمین و همچنین در منزل ایشان در قم و نجف و ویژه برنامه‌ای هم در نوفل لوشاتو محل اقامت امام برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید