• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 13 خرداد 1403
کد مطلب : 226654
+
-

نكته بازی

یعنی همه منتقدان فیک بودند؟
فصل فوتبالی برای استقلال در حالی به پایان رسید که به‌طور طبیعی - مثل هر تیم دیگری - در مورد عملکرد آبی‌ها هم انتقاداتی وجود داشت. نوع فوتبال اقتصادی این تیم و مخصوصا برخی رفتارهایی که از اعضای کادرفنی سر می‌زد، سوژه نقد به اهالی فوتبال می‌داد و این هرگز چیز عجیبی نیست. هزار بار دیگر هم که به عقب برگردیم، هر کس دیگری هم که غیر از جواد نکونام و دوستانش از این حرف‌ها بزنند، باز منتقدان به نقد عملکرد آنها خواهند پرداخت. در این میان اما مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین استقلال به دفاع از جواد نکونام پرداخته و گفته: «کامنت‌های انتقادی فیک هستند. برای آنها هزینه می‌شود تا صفحه جعلی بسازند و اعتراض کنند.» یعنی هر کسی که گفت این مدل حرف‌زدن و بهانه‌جویی‌کردن در‌ شأن سرمربی استقلال نیست، فیک و پولکی بوده؟ بابا، دم شما گرم!

این‌بار مقابل شما
با تعطیلی مسابقات باشگاهی، از چند روز دیگر اردوی تیم‌های ملی آغاز می‌شود و در آسیا هم بازی‌های پیش‌مقدماتی جام‌جهانی را خواهیم داشت. اگرچه تیم ایران صعودش از این مرحله را قطعی کرده، اما در این‌ماه 2بازی دیگر انجام می‌دهد و ازجمله 22خرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان می‌رود. ازبک‌ها هم درست مثل ایران 10امتیازی هستند و با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفته‌اند. آنها در نیمه دوم بازی رفت یک کام‌بک جانانه زدند و بازی 2بر صفر باخته را 2- 2 کردند. در فهرست ارائه‌شده از سوی سرچکو کاتانتس برای بازی برگشت، نام ماشاریپوف و اورونوف هم به چشم می‌خورد؛ ستارگان سرخ و آبی‌ای که حالا دیگر بهتر از هر زمان دیگری می‌دانیم چه کیفیتی دارند. ازبکستان کلا تیم خیلی خوبی است.

خیلی باعث زحمت شد!
برخی رسانه‌های یونان از احتمال جدایی کریم انصاری‌فرد از باشگاه آریس خبر می‌دهند. مهاجم تیم ملی ایران بین 2نیم‌فصل از اومانیا در لیگ قبرس به آریس پیوست و طی 12بازی برای این تیم تنها یک گل به ثمر رساند. همین آمار درخشان(!) هم باعث شده رسانه‌ها عملکرد او را پایین‌تر از حد مطلوب ارزیابی کنند و از احتمال جدایی‌اش خبر بدهند. انصاری‌فرد ازجمله لژیونرهای ایرانی است که سال‌های طولانی خارج از کشور و عمدتا یونان توپ زده؛ دورانی که پرفراز‌و‌نشیب بوده و حالا به‌نظر می‌رسد در پایین‌ترین نقطه خود قرار گرفته. اسم انصاری‌فرد در اردوی اخیر تیم ملی هم بین بازیکنان دعوت‌شده به چشم نخورد و شاید همه اینها نشان‌دهنده غروب دوران درخشش این بازیکن 34ساله باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید