• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
یکشنبه 13 خرداد 1403
کد مطلب : 226605
+
-

اولتیماتوم به متولیان کوه نور

مکث
اولتیماتوم به متولیان کوه نور

حسین اخگرپور، شهردار منطقه19 در پایان آیین رویداد امیدوافتخار در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. مهم‌ترین سؤال ایمنی‌سازی‌ پاساژ کوه نور در خیابان شکوفه بود که اخگرپور گفت: «این پاساژ اخطار آتش‌نشانی و ایمنی دریافت کرده و مقام قضایی 3‌ماه فرصت داده تا نواقص ایمنی را رفع کرده و تأییدیه ایمنی بگیرد. امیدواریم متولیان این پاساژ نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و اخذ مجوزها اقدام کنند؛ در‌غیراین صورت برخورد قانونی با آنها انجام خواهد شد.»

 ساماندهی گل‌فروشان
موضوع ساماندهی گل‌فروشان طی یک‌ماه گذشته در 2مرحله و در راستای ساماندهی اجتماعی اجرایی شد که در نخستین مرحله ۸۳ نفر و در مرحله دوم هم 20نفر از کودکانی که توسط برخی افراد مورد سوء‌استفاده قرار می‌گرفتند جمع‌آوری شدند. نکته قابل تامل این است که قانون منع به کارگیری کودکان و استفاده از آنها برای کار کاملا مشخص است، اما این قانون توسط برخی از این افراد زیرپا گذاشته می‌شود. با اخذ دستور قضایی و هماهنگی و همراهی عوامل شهرداری جمع‌آوری کودکان انجام می‌شود؛ همچنین با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به‌صورت کلی یک نظم و هماهنگی در این حوزه ایجاد خواهیم کرد.

 ساخت‌وسازهای غیرمجاز
با تلاش شبانه‌روزی عوامل شهرداری در منطقه ساخت‌وساز  غیرمجاز جدیدی شکل نگرفته و گاهی تخلفات کوچکی روی می‌دهد که از طریق سامانه نظارتی ۱۳۷ گزارش و با فوریت با تخلفات برخورد می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید