• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 12 خرداد 1403
کد مطلب : 226501
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/j2m7l
+
-

نكته بازی

یعنی 2سال پیش هم معلوم بود؟
در راستای غرولندهای بی‌پایان استقلالی‌ها، بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های این تیم هم خودش را از تک و تاب نینداخت و یک استوری منتشر کرد با این مضمون: «در همه لیگ‌های دنیا قهرمان آخر فصل مشخص می‌شود، اما در ایران آن را ابتدای فصل معلوم می‌کنند.» حالا بگذریم از اینکه حتی در زمان انتشار همین استوری هم استقلال شانس قهرمانی داشته است، اما پرسش اینجاست که آیا 2سال پیش هم همین رویه در لیگ کشورمان وجود داشت؟ یعنی آن فصلی که تیم فرهاد مجیدی بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد هم اول فصل یک عده که نمی‌دانیم کی هستند، آمدند و به استقلالی‌ها گفتند: «نگران نباشید، ما کار را برای شما در‌خواهیم آورد»؟ یا نه، فصل قهرمانی تیم آقا بهزاد همه‌‌چیز اوکی و طبیعی بوده است؟

انصافا از ته قلب گفتی؟
جنجال در مورد محل برگزاری بازی پیکان و استقلال تا آخرین لحظات ادامه داشت و دست‌کم تا زمان تنظیم این مطلب، مقرر شده مسابقه در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. استقلالی‌ها نسبت به این موضوع شکایت دارند که طبیعی هم هست و می‌شود حرف آنها را فهمید، اما جالب اینجاست که رضا عنایتی، سرمربی تیم حریف هم رویکرد مشابهی در پیش گرفته است. عنایتی گفته: «کاش هواداران هم در بازی امروز حق حضور در ورزشگاه را داشتند.» قاعدتا ما قادر به نیت‌خوانی نیستیم، اما خیلی خوشحال می‌شویم بدانیم آقا رضا این حرف را واقعا از ته دل زده یا نه! به هر حال پیکان برای بقا در لیگ برتر به امتیازات این مسابقه نیاز دارد و حضور هواداران پرشمار استقلال قطعا کار این تیم را سخت‌تر می‌کرد. اینطور نیست؟

فصل جبران سجاد؟
مس رفسنجان در حالی امروز به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که سجاد شهباززاده در خط حمله این تیم بازی می‌کند؛ مهاجمی که سابقه آقای گلی در لیگ را دارد و البته 2‌دوره هم برای استقلال توپ زده. سجاد که در بازی برگشت همین فصل با آبی‌ها دروازه تیم حریف را گشود، طبیعتا برای درخشش برابر پرسپولیس هم انگیزه‌های زیادی خواهد داشت، اما او یک محرک بیشتر هم برای هنرنمایی دارد؛ اینکه شاید بتواند خاطره بسیار بد به‌جا‌مانده از خودش در ذهن هواداران استقلال را پاک کند. شهباززاده فصل گذشته در یکی از مسابقات پایانی استقلال یک موقعیت عالی گلزنی را روی دروازه نساجی از دست داد که در نهایت منجر به ناکامی آبی‌ها در فتح جام شد. بنابراین او با گلزنی برابر پرسپولیس می‌تواند با هواداران تیم سابقش حساب بی‌حساب شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید