• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 10 خرداد 1403
کد مطلب : 226376
+
-

نكته بازی

وارد لیست سیاه شدی!
گل‌گهر سیرجان در ادامه نتایج ضعیفش مقابل استقلال هم با یک گل شکست خورد. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر بعد از پایان این مسابقه گفت: «باورم نمی‌شود به استقلال باختیم. خوب پاس دادیم و بازی ساختیم. اگر سرمربی آکادمی بودم باید از این اتفاق خوشحال می‌شدم اما در تیم بزرگسالان شما نتیجه هم می‌خواهید.» بعدتر از او در مورد نبرد قهرمانی بین سرخابی‌ها سؤال شد و مربی یونانی جواب داد: «با وجود علاقه‌ای که به جواد نکونام دارم، سبک بازی پرسپولیس اوسمار ویرا را ترجیح می‌دهم.» به این ترتیب به‌نظر می‌رسد مربی یونانی هم وارد لیست سیاه جواد شد؛ مثل محرم نویدکیا که به جرم اعلام نظرش علیه بازی‌های کم‌گل، در پایان بازی استقلال و مس‌رفسنجان از سوی نکونام مواخذه شد! این اواخر ژوزه مورایس هم به سبک بازی آبی‌ها طعنه زده بود.

مهم‌تر از گل
عیسی آل‌کثیر در بازی با شمس‌آذر برای پرسپولیس گل نزد اما پاس گلی داد که از خود گل مهم‌تر بود. در میانه‌های نیمه‌اول بازی، مدافع شمس‌آذر دچار اشتباه شد و توپ را به آل‌کثیر سپرد. او به تو زد و در شرایطی که گمان می‌رفت خودش ضربه نهایی را خواهد زد، اوستون اورونوف را در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد تا گل اول را به ثمر برساند. این پاس علاوه بر آنکه بسیار هوشیارانه بود، تقدم منافع تیم بر فرد را هم نشان داد؛ روحیه‌ای که پرسپولیسی‌ها نگران از دست رفتن آن در تیم بودند. این اواخر خودخواهی‌های آل‌کثیر و اورونوف صدای خیلی‌ها را در آورده و حتی شایعه قهر آنها را سر زبان‌ها انداخته بود. پاس عیسی در قزوین از نظر کمرنگ کردن این تصورات هم مهم بود.

گل نمی‌زدند، می‌خوابیدی؟
بدون تردید یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های مسابقات این هفته لیگ برتر، مصدومیت حسین حسینی در اوایل نیمه‌دوم بازی استقلال و گل‌گهر بود. پس از آنکه پرسپولیس در قزوین گل مساوی را از شمس‌آذر خورد، سنگربان آبی‌ها هنگام شروع مجدد از کنار دروازه‌اش ناگهان روی زمین افتاد و بیش از 6دقیقه پیچ خورد.حتی سنگربان ذخیره تیم هم لب خط آمد تا همه باور کنند حسینی دیگر قادر به انجام بازی نیست اما در همین لحظات پرسپولیس در قزوین گل دوم را زد و کمی بعد حسینی بلند شد. به این ترتیب گلر استقلال بدون مشکل تا آخر بازی به‌کار خودش ادامه داد. ما که بدبین نیستیم و عقیده داریم حتما مصدومیتی در کار بوده که رفع شده؛ اما سؤال اینجاست که اگر پرسپولیس گل نمی‌زد، شما تا دقیقه90می‌خوابیدی؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید