• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 9 خرداد 1403
کد مطلب : 226365
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/KOj0x
+
-

نكته بازی

هنوز به هفته‌های آخر نرسیده‌ایم؟
از مدت‌ها قبل مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وعده می‌دادند که در هفته‌های پایانی و سرنوشت‌ساز فصل قرار است از سیستم کمک‌داور ویدئویی استفاده شود. هدف از این تصمیم، طبیعتا تلاش برای افزایش عدالت بود و البته قبلا هم استفاده از VAR در 2دربی رفت و برگشت ثابت کرده بود می‌شود در بعضی مسابقات از این سیستم سود برد. با این حال مسابقات هفته بیست‌ونهم و ماقبل پایانی لیگ برتر نیز در حالی پشت سر گذاشته شد که خبری از فناوری کمک‌داور ویدئویی نبود. در فاصله 4روز به هفته آخر، احتمالا گام پایانی مسابقات هم بدون VAR برگزار خواهد شد. به هر حال شاید هم از نظر آقایان هنوز لیگ به هفته‌های پایانی نرسیده و مسابقات حساسیت چندانی ندارند! با این دورنما، مطمئن باشید فصل بعد هم همین بساط است...

درست می‌فرمایید محرم جان!
محرم نویدکیا، سرمربی خوش‌اخلاق و دوست‌داشتنی مس رفسنجان در طول دوران حضورش روی نیمکت این تیم نتایج قابل‌قبولی به‌دست آورده. با این حال آنچه به‌تدریج تبدیل به کلیشه شده و تا حدودی توی ذوق می‌زند، اظهارات محرم در مورد مشکلات مالی مس است. در این مدت شاید بالغ بر 10بار جملاتی در این مورد بر زبان نویدکیا جاری شده، تا حدی که خود او هم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: «کار زشتی است که من هر روز درباره پول حرف بزنم!» روشن است که محرم هم از این داستان خسته شده. قطعا متهم اصلی ایجاد شرایط فعلی مدیران باشگاه بوده‌اند اما در مجموع بهتر است این گلایه‌ها به‌طور خصوصی و مستقیم به‌خود آنها منتقل شود، وگرنه از دست مردم که کاری ساخته نیست.

هنوز این چند روز تمام نشده؟
اوایل اسفندماه سال گذشته بود که فرهاد مجیدی از هدایت الاتحاد کلبا برکنار شد. در آن زمان شایعاتی پیرامون بازگشت او به لیگ ایران و حضورش در باشگاه‌هایی مثل سپاهان مطرح شد و برخی هم گفتند فرهاد گزینه جانشینی جواد نکونام است. با این حال یک سایت پرمخاطب ورزشی در همان دوران طی خبری اختصاصی مدعی شد مجیدی به ایران بر نمی‌گردد چرا که ظرف چند روز آینده قرارداد جدیدی در امارات خواهد بست که جنبه بمب خبری دارد. در همین راستا شایعاتی راه افتاد مبنی بر اینکه قرار است مجیدی سرمربی تیم ملی امید امارات شود اما آن داستان به جایی نرسید و حالا با گذشت حدود 3ماه، همچنان سرنوشت مجیدی مشخص نیست. تنها اخبار مربوط به او در این مدت، استوری‌هایی بوده که در صفحه‌اش می‌گذاشته!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید