• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 9 خرداد 1403
کد مطلب : 226343
+
-

در سیزدهمین جلسه محاکمه سران منافقین مطرح شد

ادعای عجیب سران منافقین

داخلی
ادعای عجیب سران منافقین

رسیدگی به پرونده اتهامات سران گروهک تروریستی منافقین همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین جلسه ماجرای زیارتنامه مسعود و مریم رجوی و ادعای امامت آنها مطرح شد.
به گزارش همشهری، سیزدهمین جلسه رسیدگی به این پرونده صبح دیروز در شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی دهقان برگزار شد. در ابتدای این جلسه رئیس دادگاه درباره آخرین وضعیت پرونده گفت: این دادگاه برابر مقررات قانونی مبادرت به صدور اعلان قرمز برای متهمان کرده است و متهمان تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار دارند و هر گونه صدور اوراق شناسایی، هویت و یا تسهیل روادید برای متهمان این پرونده خلاف قوانین پلیس بین‌الملل است.
در ادامه وکیل صداقت، کارشناس مسائل اعتقادی به دستور قاضی در جایگاه ایستاد و ضمن محکوم کردن جنایت‌های منافقین گفت: کارهای این گروهک را تنها می‌توان با کارهای داعش مقایسه کرد. مریم رجوی صراحتا اعلام کرده است که ما خدای آخوندها را قبول نداریم. اعضای این گروهک در زمان پیروزی انقلاب خودشان را به علمایی مانند آیت‌الله طالقانی منتسب می‌کردند. چرا آن زمان اعلام نمی‌کردند که خدای آیت‌الله طالقانی را قبول ندارند؟ آنها برخی از افراد را به جرم مذهبی بودن و یا داشتن محاسن می‌کشتند. ۱۷هزار نفر کشته شده‌اند و صدها هزار نفر دیگر را در عراق به کمک صدام به شهادت رسانده‌اند.
او در ادامه گفت: در صفحه۱۶ نشریه مجاهد، شماره ۲۵۰ که ارگان رسمی سازمان مجاهدین خلق است، زیارتنامه‌ای با این عبارت «السلام علیک یا مسعود، السلام علیک یا مریم، السلام علیک یا وارث امیرالمؤمنین، السلام علیک یا فاطمه الزهرا» چاپ شده است. در این لحظه قاضی پرسید: یعنی زیارت وارث که خاص امامان معصوم است، برای مسعود رجوی و مریم رجوی چاپ شده است؟ کارشناس پاسخ داد: بله، ما با چنین افرادی طرف هستیم که مسعود رجوی را به امامت زمان کشانده بودند. فرقه رجویه دقیقاً شباهت به فرقه‌های ساخته‌شده توسط استعمار دارد. این فرقه‌ها به لحاظ اعتقادی مبانی نظری ماتریالیستی و از نظر مبانی عملی خشونت را سرلوحه خود قرار داده‌اند. وحشی‌ترین گروهی که در این سال‌ها در دنیا شکل گرفت داعش بود. مریم رجوی به‌صراحت می‌گوید ما و داعش یک حقیقت مشترک هستیم. در ادامه این جلسه، یکی از اعضای جداشده گروهگ منافقین که 22سال عضو این گروه تروریستی بود، در جایگاه قرار گرفت و گفت: مسعود رجوی معتقد بود اگر اعضای سازمان فقط در خیابان‌ها تردد کنند، همان لحظه دیده و از ذهن مردم پاک می‌شوند، اما اگر خشونتی رخ دهد و خونی ریخته شود، مردم تا چند روز از حضور مجاهدین صحبت می‌کنند و دیرتر فراموش می‌شوند. رجوی معتقد بود قدرت را باید به هر طریقی به ‌دست آورد. سازمان با اعضای خود هم با خشونت رفتار می‌کرد. زمانی که آنها به من مشکوک شدند، بنده را ۷‌ماه زندانی و شکنجه کردند. مثلا با کشیدن ناخن و سوراخ کردن دندان با مته. در ادامه شماری از وکلای شکات شکایتشان را مطرح کردند و در نهایت ختم جلسه اعلام شد. قرار است جلسه بعدی ۲۲خرداد برگزار شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید