• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 8 خرداد 1403
کد مطلب : 226252
+
-

با مردم

چراغ قرمز خیابان سرو‌شرقی در سعادت‌آباد طولانی است
معلوم نیست چرا مدتی است چراغ قرمز خیابان سرو شرقی در منطقه سعادت‌آباد چند روز یک‌بار از 14ثانیه به 89ثانیه تغییر می‌کند و این شرایط موجب معطلی بیش از حد و ترافیک سنگین در این محدوده می‌شود. این موضوع برای افرادی مثل من که ساکن این منطقه هستیم و هر روز باید مدت طولانی پشت این چراغ قرمز توقف کنیم آزار‌دهنده است. دلیل این تغییر زمان چیست؟ مگر هر چند روز یک‌بار در ترافیک این محدوده اتفاق خاصی می‌افتد که زمان چراغ راهنمایی باید تغییر کند؟
قائدی از تهران

شهروندان قمی در انتظار اینترنت با فیبر نوری هستند
چند ماهی است که زیرساخت‌های لازم برای کشیدن فیبر نوری در خیابان میثم جنوبی واقع در منطقه 3شهر قم آماده شده است. اما متأسفانه شهرداری منطقه هنوز مجوز حفاری را به شرکت مخابرات نداده است، درحالی‌که طبق قانون تمام شهرداری‌ها موظفند تا ظرف 2هفته مجوز این کار را صادر کنند. علت این کندی‌کاری چیست؟ از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
علی اکبری از قم

افتتاح دریاچه مصنوعی قوچان هنوز در حد وعده‌‌وعید است
سال‌ها پیش مسئولان قول افتتاح یک دریاچه مصنوعی برای شهر قوچان را دادند و ظرف این سال‌ها اقدامات کوچکی هم جهت ساخت آن انجام داده‌اند. آخرین باری که وعده افتتاح آن را دادند شهریور 1402بود که تا این لحظه هیچ خبری از تحقق آن نیست. مردم این شهر تا کی باید چشم انتظار باشند؟
خادم از قوچان

پیامک

خطوط عابر پیاده تهران نیازمند بهسازی و رنگ‌آمیزی
خطوط عابر پیاده در بعضی از مناطق شهر به‌خصوص در نقاطی که سر چهارراه و معابر بزرگ نیستند نیازمند بهسازی و رنگ‌آمیزی و عیان‌سازی‌ هستند. این خطوط در معابر اصلی شهر نظیر چهارراه‌های اصلی که چراغ راهنمایی و رانندگی دارند به‌دلیل توقف خودکار خودروها شاید کمتر نیاز به عیان‌سازی‌ داشته باشند اما در برخی نقاط که چراغ و معبری نیست و خودروها از سرعت خود نمی‌کاهند. ضروری است که رنگ‌آمیزی داشته و برجسته باشند تا تصادف روی خطوط عابر کاسته شود. به‌عنوان نمونه هم‌اکنون خطوط عابر در فرمانیه اول دیباجی، فرمانیه اول فربین، اقدسیه روبه‌روی مسجد امام صادق و آجودانیه روبه‌روی باشگاه بانک ملی فاقد رنگ مشخص خط عابر است و البته در دیگر نقاط شهر نیز کم و بیش همین‌طور است.
محمود زرین‌ماه از تهران

دریافت پول برای تدفین در دارالرحمه شیراز غیرقانونی است
دارالرحمه شیراز بزرگ‌ترین آرامگاه این شهر است. به‌رغم اینکه زمین‌های آن سال‌ها پیش وقف شده و مطابق قانون دریافت پول جهت استفاده از این آرامگاه برای تدفین درگذشتگان غیرقانونی است اما یکی دو سالی است که شهرداری این شهر اقدام به ساخت قبور چند طبقه و دریافت پول از بازماندگان فرد متوفی می‌کند. مسلما این کار غیرقانونی است. درخواست داریم تا به روال سابق تدفین درگذشتگان به‌صورت رایگان در این محل صورت گیرد.
 آقا‌بیگی از شیراز

برای مقابله با سیل، زیرساخت‌های مناسب ایجاد شود
 شکر خداوند متعال امسال بهار پربارشی داشتیم اما سیل چند استان و صدمات مالی و جانی آن دل همه هموطنان را به درد آورد. ما به‌عنوان یک کشور کم‌آب که میزان بارندگی هم در آن چندان مطلوب و مساعد نیست باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم هم قادر به ذخیره و استفاده از این بارش‌های سنگین باشیم و هم بتوانیم از آسیب و صدماتی که به واسطه آن ایجاد می‌شود جلوگیری کنیم.
ربیعی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید