• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 8 خرداد 1403
کد مطلب : 226164
+
-

حرفمان را در زمین می‌زنیم

علی نعمتی در جواب ادعاهای استقلالی‌ها می‌گوید پرسپولیس همیشه حرفش را در زمین زده است و دنبال حاشیه نیست

حرفمان را در زمین می‌زنیم

امیرحسین اعظمی 

پرسپولیس بعد از یک پیروزی دراماتیک در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال‌خوزستان، آن‌هم درحالی‌که نزدیک بود امیدهایش را برای قهرمانی فصل از دست بدهد، امروز مقابل شمس‌آذر قرار می‌گیرد. پیروزی در قزوین می‌تواند شاگردان اوسمار را به جام قهرمانی نزدیک‌تر کند. پرسپولیس به صدر رسیده و خیلی‌ها انگیزه تیم را برای پیروزی در این بازی بالا می‌دانند و البته کار را سخت. علی نعمتی، مدافع پرسپولیس که بعد از آمدن عبدالکریم حسن‌ قطری خیلی به بازی گرفته نمی‌شود، در بازی قبلی در نیمه‌دوم به زمین آمد و در بازی امروز هم اگر گولسیانی مصدوم به بازی نرسد، شاید اوسمار از او استفاده کند. نعمتی می‌گوید که بازی با شمس‌آذر برای تیم اهمیت ویژه‌ای دارد و پرسپولیس محکوم به برد است.

   فکر می‌کردی بعد از خوردن 3گل، دوباره به بازی برگردید و استقلال‌خوزستان را شکست بدهید؟
ما در وضعیتی قرار گرفتیم که با آن غریبه بودیم. واقعا حس عجیبی داشتیم و هرگز فکر نمی‌کردیم در نیمه‌اول 3گل از استقلال‌خوزستان بخوریم. با این حال، در رختکن هم‌قسم شدیم تا در نیمه‌دوم جبران کنیم. تا دقیقه73 هم نتیجه 3 بر صفر بود ولی باز هم ناامید نبودیم و خدا را شکر یک شب تاریخی رقم خورد و به صدر جدول برگشتیم. ما از اینکه هواداران خوشحال شدند، حس بسیار خوبی داشتیم.

   این انتظار طولانی برای رسیدن به صدر برای شما آزار‌دهنده نبود؟
در فوتبال باید رقابت کرد. می‌دانستیم به صدر برمی‌گردیم و از این موضوع اطمینان داشتیم، حالا سرنوشت قهرمانی دست ماست و مهم این است که موقعیت فعلی را حفظ کنیم.

   3گلی که در بازی قبلی خوردید، شما را برای 2بازی پایانی نگران نکرده‌؟
هر بازی شرایط خودش را دارد و بازیکنان تجربه جدید کسب می‌کنند. ما واقعا غافلگیر شدیم ولی این اتفاقات ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. قطعا در 2بازی پایانی با تمرکز بالا بازی می‌کنیم تا کمترین اشتباه را داشته باشیم. یک اشتباه یعنی از‌دست‌دادن جام و همه ما این را درک کرده‌ایم.

   تو یکی از بازیکنان تعویضی در نیمه‌دوم بودی و با آمدنت به زمین، شرایط خط دفاعی بهتر شد. در این مورد صحبت می‌کنی؟
من هر وقت در زمین هستم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. در آن بازی هم بعد از ورود به زمین نهایت تلاش خودم را به خرج دادم تا بازیکن مفیدی باشم.

   و بازی امروز که به‌نظر سخت می‌رسد؟
هر بازی شرایط خودش را دارد و همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. شمس‌آذر در این فصل نتایج خوبی گرفته و انگیزه دارد تا از پرسپولیس هم امتیاز بگیرد ولی ما محکوم به برد هستیم. در این چند سال بارها در این موقعیت قرار گرفته‌ایم و بازیکنان هم می‌دانند که 2بازی پایانی چه اهمیتی دارد. ما باید 6 امتیاز بگیریم و کار را تمام کنیم.

   پرسپولیس قهرمان می‌شود؟
هدفی جز این نداریم. می‌خواهیم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

   بازیکنان و مربیان استقلال در این چند هفته بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند که بعضی‌ها می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند و اشتباهات داوری را هم به سود تیم شما می‌دانند. این حرفشان را قبول داری؟
ما در زمین حرف‌مان را می‌زنیم و دنبال حاشیه نیستیم. هر وقت هم قهرمان شدیم، همیشه در زمین حرفمان را زده‌ایم. الان هم می‌دانیم قهرمانی در لیگ امسال چقدر ارزش دارد و تا آخرین ثانیه تلاش می‌کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید