• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 دی 1396
کد مطلب : 2261
+
-

انتقام‌گیری عجیب در باغ متروکه

2جوان برای انتقام‌گیری از فردی که باعث معتاد شدن برادرشان شده بود او را به باغی متروکه کشاندند و وی را شکنجه کردند.

به گزارش همشهری، چندی قبل مأموران هنگام گشت‌زنی در باغ‌های کن فریادهای مرد جوانی را شنیدند که کمک می‌خواست. صدای او از داخل باغی متروکه بیرون می‌آمد و به‌نظر می‌رسید شرایط وخیمی دارد. در این شرایط مأموران وارد باغ شدند و جوانی را دیدند که با دست و پاهای بسته گوشه‌ای افتاده است. او که از ظاهرش پیدا بود مورد ضرب وشتم قرار گرفته است به مأموران گفت: دوستی دارم که گاهی همراهش به سفره‌خانه می‌روم. امروز او از من دعوت کرد همراهش به باغ بیایم. او گفت 2برادرش هم در باغ هستند و می‌توانیم چند ساعتی کنار هم خوشگذرانی کنیم.

من هم قبول کردم و آمدم اما وقتی به باغ متروکه رسیدیم 2برادر دوستم من را به باد کتک گرفتند. آنها لباس‌هایم را از تنم بیرون آوردند و از من فیلمبرداری کردند. تا آن زمان نمی‌دانستم که علت این کارهای‌شان چیست. تا اینکه بعد از چند ساعت کتک خوردن آنها گفتند که من باعث شده‌ام برادرشان به مواد‌مخدر اعتیاد پیدا کند و حالا آنها می‌خواهند از من انتقام بگیرند. این وضعیت چند ساعت ادامه داشت تا اینکه سرانجام من را با دست و پای بسته در باغ رها کردند و رفتند.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، پرونده‌ای در این‌باره تشکیل و به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تحقیقات برای دستگیری متهمان آغاز شد. طولی نکشید که مأموران 2متهم را بازداشت کردند و تحقیقات از آنان آغاز شد. آنها همان ابتدا به ربودن و شکنجه مرد جوان اعتراف کردند و گفتند با انگیزه انتقام‌جویی دست به این کار زده‌اند.

یکی از متهمان گفت: از مدتی قبل شاکی با برادرم دوست شد. برادرم جوان پاک و سالمی بود اما از وقتی که با شاکی دوست شد به سیگار و در ادامه به مواد‌مخدر اعتیاد پیدا کرد. او زندگی برادرم و خانواده‌مان را بهم ریخت و آبروی‌مان را برد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از او انتقام بگیریم.

وی ادامه داد: روز حادثه از برادرم خواستم شاکی را به بهانه تفریح به باغی در کن دعوت کند و وقتی او آمد 2نفری وی را کتک زدیم و از این صحنه‌ها فیلمبرداری کردیم تا انتقام برادرمان را گرفته باشیم.

براساس این گزارش، با صدور قرار قانونی در این پرونده تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید