• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 7 خرداد 1403
کد مطلب : 226093
+
-

نینجای سقفی

گرینویچ
نینجای سقفی

سیدسروش طباطبایی‌پور

نینجای سقفی


 تصویر فوق، محلی را نشان می‌دهد که یک نینجا، درون تابلوي یک فروشگاه مواد غذایی کشف می‌شود؛ زنی 34ساله که حدود یک سال است در این مخفیگاه عجیب و البته از نگاه خودش امن، اقامت دارد.
از ماجرای مخفیگاه این زن، یک پیمانکار تعمیر و سرویس تابلوهای فروشگاه پرده برداشت؛ آن هم درست در زمانی که دری مخفی را پشت اتاقک تابلوی شیروانی‌مانند روی سقف مغازه پیدا کرد.
وقتی او ماجرا را به پلیس گزارش داد، هنوز نینجای قصه، نمی‌دانست چه اتفاقی انتظارش را می‌کشد. تعمیرکار و مدیر آن فروشگاه، نگران بودند که نکند در آن مخفیگاه، جسدی را مخفی کرده باشند.
البته وقتی پلیس، در اقامتگاه عجیب او در میدلند، شهری در میشیگان آمریکا را گشود، با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شد؛ زنی با لباس، دستکش و عینک اسکی دیده می شد که در اتاق نشیمن مرتب و منظمش، یک تخت، قهوه‌ساز، کامپیوتر شخصی، میز کار و یک گیاه هم داشت. البته پلیس آمریکا که آن زن را بی‌خانمان می‌داند، از ابتکار او حسابی شگفت‌زده شده است. آن زن که پلیس نامش را فاش نکرده، می‌گوید چون در گذشته، ساکن منطقه سردسیری در آلاسکا بوده، توانسته سرمای شدید اقامتگاهش را در زمستان تحمل کند.
آن زن ادعا کرده که آن بالا، حس بهتری نسبت به روی زمین دارد و چون نسبت به نور خورشید و آدم‌ها حساسیت دارد، چنین جای عجیبی را برای زندگی انتخاب کرده است.
پلیس می‌گوید خانم نینجا، وقتی با صاحب فروشگاه روبه‌رو شده، از او عذرخواهی کرده، اما صاحب فروشگاه دیگر به او اجازه نداده در آن فضای تاریک، به زندگی ادامه دهد، چون معتقد است اگر برای آن زن اتفاقی بیفتد، قانون او را هم مقصر می‌داند و فروشگاه او را تعطیل می‌کند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید