• یکشنبه 27 خرداد 1403
  • الأحَد 9 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 16
شنبه 5 خرداد 1403
کد مطلب : 225870
+
-

5 تغییر بزرگ در آیفون 16پرومکس

5 تغییر بزرگ در آیفون 16پرومکس

آیفون۱۶پرومکس اواخر شهریور معرفی می‌شود، اما برخی از سایت‌های پیشتاز در زمینه معارفه گوشی‌های آینده، مشخصاتی از این گوشی ارائه کرده‌اند. سایت مک رومرز در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرده است.
اندازه بزرگ‌تر - ۶.۹ اینچ: طبق گفته منابع متعدد، آیفون۱۶پرومکس بزرگ‌تر و احتمالاً بزرگ‌ترین آیفون اپل تاکنون خواهد شد . این دستگاه اندازه‌ای معادل ۶.۹ اینچ خواهد داشت (بزرگ‌تر از ۶.۷اینچ قبلی) و انتظار می‌رود که بلندتر و عریض‌تر از آیفون ۱۵پرومکس سال گذشته باشد.
صفحه نمایش بزرگ‌تر - حاشیه‌های باریک‌تر: منطقی است که فرض کنیم یک دستگاه بزرگ‌تر دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر خواهد بود؛ اما اپل تنها به ابعاد فیزیکی بزرگ‌تر برای ایجاد تجربه دیداری بیشتر متکی نیست. برای مدل‌های آیفون 16پروی اپل گفته می‌شود که از فناوری ساختار کاهش حاشیه (BRS) استفاده می‌کند که امکان طراحی فشرده‌تر و کارآمدتر مدارهای زیر صفحه نمایش را فراهم می‌کند.
دوربین بزرگ‌تر - دو لنز ۴۸مگاپیکسلی: انتظار می‌رود آیفون۱۶ پرومکس دارای دوربین اصلی پیشرفته‌تری باشد که ۱۲درصد بزرگ‌تر است و شامل حسگر ۴۸مگاپیکسلی سونی IMX903 با طراحی انباشته برای عملکرد بهتر، مبدل آنالوگ به دیجیتال ۱۴ بیتی (ADC) برای تبدیل داده‌های تصویر با کیفیت بالا و کنترل بهره دیجیتال (DCG) برای کنترل بهتر دامنه دینامیکی و نویز باشد.
ظرفیت باتری بیشتر - عمر طولانی‌تر: اپل از سلول‌های باتری با چگالی انرژی بیشتر استفاده خواهد کرد که باید عمر باتری طولانی‌تری را فراهم کند؛ شاید حتی با استفاده از همان اندازه باتری موجود در مدل‌های فعلی.
ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ‌تر - ترابایت‌های بیشتر: مدل‌های آیفون ۱۶پرو آینده اپل با حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی ۲ترابایت در دسترس خواهند بود که آنها را با آی‌پد پرو برابر می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید