• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 1 خرداد 1403
کد مطلب : 225729
+
-

خوشا به سعادت او

خوشا به سعادت او

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات: بی‌شک ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رئیس‌جمهور متأثر است. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز که من حقا به او علاقه‌ قلبی داشتم برای او بهترین تقدیر را رقم زد و شهادت، این مرگ تاجرانه نصیب او شد. خوشا به سعادت او. خوشا به سعادت او. داغ جانسوز دیگری که امروز متحمل هستیم فقدان رجل الهی، آیت‌الله آل‌هاشم است. در دل مردم جای داشت و عزیز مردم تبریز بود. رحمت و رضوان الهی بر او و وزیر امورخارجه پرتلاش جناب آقای امیرعبداللهیان و استاندار جوان آذربایجان‌شرقی و سایر همراهان این عزیزان. این واقعه تلخ را به خانواده این عزیزان، مردم سربلند ایران و به‌ویژه کوه استوار انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) تسلیت عرض می‌کنم.

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله آقای سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم‌انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین ایران: ‌شهادت ریاست گرانقدر جمهوری اسلامی، برادر عزیزم، وزیر امورخارجه و دیگر شهدای ارجمند حادثه دردناک دیروز را تسلیت عرض می‌کنم. رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.

سیدحسن خمینی، یادگار امام: انالله و اناالیه راجعون. حادثه دلخراش سقوط هلی‌کوپتر و شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهان‌شان، مایه تأثر شدید شد. اینجانب از سال‌ها قبل با شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی آشنایی و معاشرت داشتم. صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین ویژگی او در تمام این ادوار بود. ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آنها، حشر این شهیدان با اولیای الهی را از خداوند خواستارم.

علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی: حادثه تأثرآور شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان، همگان را سوگوار نمود. برای ایشان و امام جمعه بزرگوار تبریز و وزیر خارجه تلاشگر و استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر همراهان رحمت واسعه الهی را خواستارم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید