• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 4 دی 1396
کد مطلب : 2223
+
-

صدای استان‌ها

   افزایش بهای پارکینگ شهرداری

پارکینگ طبقاتی شهرداری در چهارراه طالقانی کرج کرایه خود را یکباره افزایش داده است. تا 2 ماه پیش ورودی 800 تومان بود و به ازای هر ساعت توقف 400 تومان دریافت می‌شد، اما در حال حاضر ورودی 2 هزار تومان شده است و برای هر ساعت توقف هزار تومان از شهروندان کرایه می‌گیرند. این پارکینگ برای رفاه حال مردم ایجاد شده است یا فقط باهدف کسب درآمد؟

احمدی از البرز      

 

سلب آسایش بیماران

خیابان فرعی کنار بیمارستان بعثت پر تردد و محل گذر ماشین‎هایی است که به سمت بلوار می‌روند. منزل ما در این خیابان است و خودرو‎هایی که عبور می‎کنند، بدون رعایت حال بیماران با بوق‌‌های ممتد موجب سلب آسایش و ناراحتی بیماران و ساکنان محل می‌شوند. لطفا راهنمایی و رانندگی تمهیداتی برای این وضع بیندیشد.

عامی از کردستان

 

تأمین روشنایی معابر

خیابان‌های شهید ضرابی 3 و5 واقع در صادقیه 18 روشنایی ندارند.

بارانی از خراسان رضوی

 

مشکلات کارگران ساختمانی

وضع رفاهی و معیشتی کارگران ساختمانی در خوزستان مناسب نیست و هیچ مسئولی به آن رسیدگی نمی‌کند. خیلی از آنها نه بیمه دارند و نه ایمنی در محل کار.

یک کارگر ساختمانی از خوزستان

 

آلودگی هوای مرکز تبریز

مرکز تبریز، به‌ویژه محدوه میدان ساعت و بازار، به دلیل تردد خودروها و تراکم بافت شهری آلوده‌تر از مناطقی مانند ولی‌عصر (عج) و ائل گلی است. بیشتر شهروندان ساکن در این مناطق مشکلات تنفسی دارند و بیماری‌های تنفسی در این منطقه بیشتر است.

یاور طالبی از آذربایجان شرقی

 

جریمه‌های بدون قبض

خودروهایی که در حاشیه‌ خیابان‌های شیراز خودروهایشان را پارک می‌کنند، بدون الصاق قبض، جریمه می‌شوند. این کار موجب می‌شود رانندگان از جریمه شدن بی‌خبر بمانند.

وحدت از فارس

 

وضع  خطرناک جاده‌های گنبدکاووس

وضع خطرناک و حادثه‌آفرین جاده‌های گنبد سال‌هاست مردم این شهر و شهرهای اطراف را نگران کرده است. از مسئولان می‌خواهیم برای این معضل چاره‌ای اساسی بیندیشند. گودرزی 

ازگنبدکاووس

این خبر را به اشتراک بگذارید