• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 19 فروردین 1403
کد مطلب : 221808
+
-

بی‌آزارترین طارمی تاریخ!

مهاجم ایرانی پورتو در حال ثبت بدترین رکورد گلزنی‌اش بعد از به شهرت رسیدن است

بی‌آزارترین طارمی تاریخ!

سکونشینی‌های مهدی طارمی در پورتو همچنان ادامه دارد و این در حالی است که سرمربی این تیم هم آب پاکی را روی دست این بازیکن ریخته و گفته او مشکل «فنی» دارد. سرجیو کونسیسائو البته ناراحتی‌اش از مذاکره و توافق نهایی طارمی با اینتر و حتی تعیین تاریخ تست‌های پزشکی او را آن هم در زمانی که این بازیکن هنوز عضو پورتو است پنهان نکرده اما در عین حال گفته مهاجم ایرانی در تمرینات انتظاراتش را برآورده نمی‌کند و به همین دلیل جایی در ترکیب نخواهد داشت. خب البته طارمی افت کرده اما در عین حال کاملا روشن به‌نظر می‌رسد که کونسیسائو هم با او سر ناسازگاری گذاشته و دنبال تطبیق دادن تیمش با عصر بدون طارمی است. هر چه هست، فصل جاری برای مهاجم ایرانی به بدترین شکل ممکن در حال سپری شدن است؛ دوره‌ای که به‌احتمال فراوان به بدترین فصل فوتبال حرفه‌ای طارمی از بعد از رسیدن به شهرت تبدیل خواهد شد.
طارمی این فصل در همه مسابقات 27بار برای پورتو به میدان رفته و موفق شده 6گل بزند. از این تعداد 3گل در لیگ، 2گل در لیگ قهرمانان اروپا و یک گل هم در جام‌حذفی بوده است. اگر قرار باشد بیرون ماندن او ادامه پیدا کند، طارمی با همین آمار از پورتو خداحافظی خواهد کرد اما حتی اگر از همین هفته هم به ترکیب برگردد باز کار بسیار دشواری برای نزدیک شدن به حد نصاب‌های قبلی خودش خواهد داشت. او در 3فصل قبلی به‌ترتیب 23، 26و 31گل برای پورتو به ثمر رسانده و پیش از آن هم طی یک فصل حضور در ریوآوه 21گل برای این تیم زده بود.
قبل از کوچ به اروپا هم طارمی طی یک فصل‌ونیم بازی در الغرافه قطر، مجموعا 22گل برای این تیم به ثمر رساند. او در لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم با پیراهن پرسپولیس آقای گل لیگ برتر شد و مجموعا 18و 24گل برای قرمزها زد. لیگ هفدهم هم با محرومیت زودهنگام طارمی در حالی دوران او در پرسپولیس را به پایان رساند که این بازیکن در همان بازه زمانی آغاز فصل 5گل زده بود. جالب است بدانید حتی در لیگ چهاردهم که این مهاجم بوشهری به‌عنوان بازیکن گمنام به پرسپولیس پیوست هم در نهایت آمار 8گل زده را به جا گذاشت؛ حد نصابی که شاید امسال به آن هم نرسد!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید