• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 18 فروردین 1403
کد مطلب : 221756
+
-

لحظه‌شماری برای سقوط صهیونیست‌ها

احمد صادقی؛ عضو شورای شهر تهران


اسرائیل، این مخلوق منحوس قرن بیستم، اشتباه استراتژیک دیگری را در کنار نسل‌کشی، کودک‌کشی و حمله به بیمارستان‌ها رقم زد و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود. این اشتباه به‌خودی‌خود نتایج نابودکننده‌ای برای رژیم جعلی در پی خواهد داشت؛ اما در یک سال گذشته رژیم جعلی و مستاصل اسرائیل اقداماتی انجام داده است که سقوط خود را تعجیل کرده است. ازاین‌رو روز قدس اهمیتی صدچندان برای دنیای اسلام دارد و شمارش معکوسی که مدت‌هاست شروع شده، به رقم‌های پایانی خود نزدیک شده است. عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و این رژیم سفاک و قاتل چاره کار خود را در کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه بی‌گناهان، کودکان و زنان بی‌دفاع دید. همین امر سبب شد تا چهره واقعی این شغال بدذات بر جهانیان آشکار شود. رژیم صهیونیستی از درون پاشیده و اربابان آمریکایی‌اش درمانده شده‌اند و دیگر قدرت اقناع افکار عمومی در پذیرش این مخلوق منحوس را ندارند.

سوراخ‌شدن گنبد آهنین
دولتمردان‌شان در جامعه نژادپرست خودشان هم منفور هستند. رژیم صهیونیستی دیگر قادر به تامین امنیت شهرک‌نشینان خود نیست و تابوی اقتصاد پررونق آنان نیز مدت‌هاست شکسته شده است. کشوری که قرار بود با مهاجران اسکان‌داده‌شده در آن شکل گیرد، دیگر درخواستی برای مهاجرت ندارد و همان‌هایی هم که آمده بودند، در حال فرار هستند. گنبد آهنین‌شان سوراخ شده و آهنش در حال ذوب‌شدن است. دولت‌های حامی و رسانه‌هایشان نتوانسته‌اند افکار عمومی جهان را همراه خود کنند؛ بلکه برخلاف سال‌های پیشین جواب عکس گرفته‌اند. اجماع جهانی مردم علیه رژیم جعلی شکل گرفته است و زندگی نه در فلسطین اشغالی که در تمام دنیا برایشان سخت شده است؛ اما در مقابل مقاومت مقدس مردم فلسطین زنده است. مردم غزه با اینکه در محاصره شدید قرار دارند و حتی به آب و غذا دسترسی ندارند، پشت مقاومت ایستاده‌اند.

باطن شیطانی رژیم صهیونیستی
این رژیم جعلی از هیچ اقدام بی‌شرمانه‌ای ابا ندارد؛ از آتش‌زدن و بمباران‌کردن بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها و اماکن عمومی گرفته تا کشتن کودکان و زنان باردار و پیرمردان و پیرزنان بی‌دفاع که همه بیانگر باطن شیطانی این رژیم سفاک است. آری، رژیم جعلی و منحوس اسرائیل در حال دست‌وپازدن است و آخرین حربه خود را در تحریک جمهوری اسلامی ایران به جنگ به کار بسته است؛ هرچند می‌داند در کارزار مستقیم با غیورمردان و تشنگان شهادت و پیروان سیدالشهدا شکستی مفتضحانه انتظارش را می‌کشد.

همبستگی با مردم فلسطین
 رژیم صهیونیستی امروز بر سریر خون تکیه زده است و خون بیگناهانی که سال‌ها و دهه‌ها آنان را به شهادت رسانیده، مانند سیل این رژیم را ویران و از صفحه روزگار محو خواهد کرد. روز قدس پیامی روشن به جهانیان است که آنچه را ما سال‌ها فریاد می‌زدیم، امروز خود بعینه مشاهده می‌کنند. روز قدس روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است و روز فریادزدن آزادی ملتی از یوغ ظلم و اسارت.
البته در روز قدس پیامی هم برای آمریکا مخابره شد که سگ قلاده‌شکسته صهیونیستش را نتوانسته مهار کند. آمریکا بداند که حمایت از جنایات صهیونیست‌ها پیامد‌های ناگواری برایش در پی خواهد داشت و دیگر زمان سیطره بر جهان با پروپاگاندای رسانه‌ای گذشته است و همین رسانه‌ها در حال رسواکردن صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی‌شان هستند. ذات و فلسفه آمریکا و اسرائیل یکی است و هردو با روحیه سلطه‌طلبی و زیاده‌خواهی سرزمین مادری دیگران را اشغال کرده‌اند و با نسل‌کشی و ازبین‌بردن بومیان آن سرزمین به‌دروغ خود را صاحب حق دانسته‌اند و با تحریف تاریخ و مظلوم‌نمایی و تاریخ‌سازی‌ و بمباران رسانه‌ای هویت جعلی برای خود خلق کرده‌اند. ولی می‌بینیم افول هردو آغاز شده و امپراتوری دروغ در حال فروپاشی است.

پایانی برای حیات اسرائیل
آری، معمار کبیر انقلاب اسلامی این روزها را پیش‌بینی کرده بودند و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نهضتی را بنا نهادند تا امروز حقیقت ظلم بر جهانیان آشکار شود. اسرائیل به لحظات پایانی حیات خود نزدیک شده و سقوط رژیم منحوس صهیونیست‌ها در محتمل‌ترین حالت خود قرار گرفته است. ملت غیور و مسلمان ایران دیروز بار دیگر در صحنه حاضر شدند و انزجار خود از رژیم قاتل صهیونیست را فریاد زدند و همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید