• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 18 فروردین 1403
کد مطلب : 221740
+
-

خبر کوتاه

توقف‌ناپذیر مثل بایر
بایرلورکوزن با پیروزی 4 بر صفر مقابل فورتونا دوسلدورف به فینال جام‌حذفی آلمان رسید. فینال این جام شنبه ۵خرداد بین بایر و کایزرسلاترن در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهد شد. لورکوزن اکنون با یک پیروزی قهرمان جام‌حذفی، با 3پیروزی قهرمان بوندس‌لیگا و با 5پیروزی قهرمان رقابت‌های لیگ اروپا خواهد شد. با پیروزی مقابل فورتونا شاگردان آلونسو 40بازی بدون شکست ثبت کردند. با این رکورد، لورکوزن در رده‌بندی تیم‌ها با بیشترین بازی متوالی بدون شکست (مربوط به 10لیگ برتر اروپایی از سال 2000) با رئال‌مادرید و اینتر در عدد 40برابر است و فقط سلتیک (42) و یوونتوس (43) را بالاتر از خود می‌بیند.

پیکه در آستانه بازداشت
لوییس روبیالس در بازگشت از سفر دومنیکن توسط پلیس اسپانیا بازداشت شد و حالا گفته می‌شود دلیل بازداشت رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با زد و بندهای اعطای میزبانی سوپرجام این کشور به عربستان و تجارت نامشروع و فساد مالی مرتبط است. البته پای پیکه هم به‌عنوان جوش‌دهنده این معامله گیر است و ممکن است این ستاره سابق بارسلونا هم بازداشت شود. روبیالس پیش از این با درخواست 2ونیم سال حبس از سوی دادستان‌ اسپانیا نیز روبه‌رو و از کار تعلیق شده بود.

امباپه هو شد
امباپه در دیدار نیمه‌نهایی جام‌حذفی مقابل رن، یک پنالتی از دست داد و توسط هواداران پاری‌سن‌ژرمن هو شد. او به رئال پیغام داده که بلافاصله پس از فینال لیگ قهرمانان و پیش از‌آغاز یورو مراسم معارفه را انجام دهند تا در جریان بازی‌های جام ملت‌های اروپا فشاری روی این بازیکن نباشد. پاری‌سن‌ژرمن این بازی را یک بر صفر برد و به فینال راه یافت. فینال جام حذفی فرانسه روز شنبه 5خرداد بین 2تیم پاریس و لیون در استادیوم «پیر مائوروی» برگزار خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید