• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 18 فروردین 1403
کد مطلب : 221737
+
-

نكته بازی

به‌به؛ چه جواب قانع‌کننده‌ای!
سپاهان در تبریز نمایش چندان چشم‌نواز و قابل‌دفاعی برابر تراکتور نداشت و به‌نظر می‌رسید صرفا برای گرفتن یک مساوی راهی آذربایجان شده است. برخی بازیکنان این تیم حتی در مقاطعی از مسابقه اقدام به اتلاف وقت می‌کردند که اتفاق جالبی نبود. در پایان دیدار از ژوزه مورایس در مورد ضعف بازی‌سازی تیم سؤال شد و اینکه چرا زردپوشان نتوانستند فوتبالی که از آنها انتظار می‌رفت را بازی کنند. سرمربی پرتغالی سپاهان هم قانع‌کننده‌ترین جواب ممکن را داد: «ببخشید، من در زمین بازی نمی‌کنم.» احسنت؛ یادمان نبود مربیان بقیه تیم‌های جهان، خودشان در زمین حضور دارند و شخصا اقدام به تنظیم ریتم بازی می‌کنند! اگر قرار به این مسئله بود، اصلا چرا سپاهان سرمربی آورده؟ خب به جای مورایس هم یک ستاره دیگر می‌خرید و به فهرست کهکشانی‌اش اضافه می‌کرد دیگر!

پیام بد برای نیازمند
در شرایط عادی غیبت پیام نیازمند در بازی مهم سپاهان و تراکتور، می‌توانست برای اصفهانی‌ها خبر بسیار تلخی باشد. با این حال کیفیت فنی این فصل پیام باعث شد بعد از انتشار چنین خبری، دست و دل هواداران سپاهان چندان هم نلرزد. مربیان سپاهان در تبریز به نیما میرزازاد بازی دادند و از قضا این دروازه‌بان ذخیره هم نمایش خیلی خوبی داشت. میرزازاد چندین موقعیت حریف را مهار کرد و در نهایت مقابل چشم ده‌ها هزار هوادار تبریزی، کلین‌شیتی سرنوشت‌ساز را به ثبت رساند. حالا میرزازاد در چهارمین مسابقه‌ای که از ابتدا برای تیمش به میدان رفته موفق به ثبت 2‌کلین‌شیت شده و این در حالی است که نیازمند طی 17‌بازی لیگی، 5‌بار توانسته بود دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این آمار برای گلر ملی‌پوش سپاهان چندان زیبنده نیست.

این جملات تأمل‌برانگیز
سکونشینی‌های مهدی طارمی همچنان ادامه دارد. او طی هفته‌های گذشته تنها دقایق کوتاهی برابر آرسنال به میدان رفته و مخصوصا بعد از پایان ماموریت اروپایی پورتو، سرمربی این تیم ترجیح داده کلا دیگر به طارمی اعتماد نکند. در شرایطی که اغلب تحلیل‌ها حول و حوش این است که مهاجم ایرانی به‌خاطر مذاکره و توافق با اینتر مورد غضب قرار گرفته، حالا مصاحبه‌ای از سرجیو کونسیسائو منتشر شده که حاوی جملات تامل‌برانگیزی است: «از خبر تست پزشکی طارمی در ژانویه ناراحت هستم اما برای رفتن او یا هیچ بازیکن دیگری ناراحت نمی‌شوم. مسئله کنونی فنی است و هر بازیکنی آماده‌تر باشد در ترکیب قرار می‌گیرد.» حتما این سکونشینی بی‌ارتباط با توافق با اینتر نیست، اما باید قبول کرد طارمی هم افت کرده، وگرنه بعید بود کونسیسائو در کورس قهرمانی قید استفاده از او را بزند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید