• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 18 فروردین 1403
کد مطلب : 221699
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای، اعلام کردند که ملت و مقاومت فلسطین کمک‌های جمهوری ‌اسلامی ایران را فراموش نخواهند کرد.
  سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، تأکید کرد که مجازات پشیمان‌کننده در انتظار مسببان حمله به کنسولگری ایران در دمشق است.
  جواد اوجی، وزیر نفت گفت: اقتصاد رژیم‌صهیونیستی رو به فروپاشی است و با اتحادی که در جهان اسلام و آزادی‌خواهان به‌وجود آمده، به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.
  ایرج ضاربان، رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار اظهارکرد: به‌دنبال حادثه تروریستی در چابهار و راسک، ۴۴مجروح و مصدوم به بیمارستان چابهار اعزام شدند که ۲۹نفر به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.
  دبیران شورای امنیت‌ملی کشورهای عضو سازمان همکاری‌ شانگهای در شهر آستانه، پایتخت قزاقستان در بیانیه پایانی اجلاس، حمله رژیم‌صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.
  جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای، تأکید کرد حکام عرب منطقه که در اوج دیاثت سیاسی، روزه سکوت گرفته و در پشت پرده با دشمنان خدا، قرآن و بشریت مماشات می‌کنند باید پاسخگوی سکوت ننگین خود باشند.
  سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بامداد جمعه و همزمان با آخرین جمعه‌ ماه رمضان، طی سفری غیررسمی در شهرری و در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید