• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
چهار شنبه 15 فروردین 1403
کد مطلب : 221517
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی برای شرکت در نشست دبیران شوراهای امنیت ‌ملی کشورهای عضو شانگهای در رأس هیأتی عالی‌رتبه‌ عازم آستانه‌، پایتخت قزاقستان شد.
  ابراهیم عزیزی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس اعلام کرد، به‌دنبال تجاوز رژیم‌صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، هیأتی از مجلس به سوریه می‌رود.
  سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را نقض تمام پیمان‌های بین‌المللی دانست و پاسخ متناسب به این اقدام را مطالبه ملت ایران عنوان کرد.
  بنا بر اظهارات اکبر زاهدی، برادر سردار شهید محمدرضا زاهدی، پیکر این شهید بزرگوار با توجه به وصیتش، در گلستان شهدای اصفهان و در جوار شهید حاج حسین خرازی به خاک سپرده می‌شود.
  به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه استان قم، 2 تروریست‌ وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان هنگام ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دستگیر شدند.
  ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به حمله رژیم‌صهیونیستی به کاروان کمک‌رسانی سازمان مردم نهاد «آشپزخانه مرکزی جهانی»، تأکید کرد که این رژیم به هیچ‌یک از موازین و مقررات بین‌المللی و نیز موازین جهانشمول اخلاقی و انسانی پایبند نیست.
  یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران تأکید کرد، نسل جدید فلسطین به هیچ عنوان سازش را نمی‌پذیرد.
  علیرضا حقیقیان، سفیر ایران در تاجیکستان در دیدار با وزیر توسعه اقتصاد و تجارت این کشور، از اعلام آمادگی ایران برای سفر وزیر به تهران خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید