• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 14 فروردین 1403
کد مطلب : 221371
+
-

بندر جنوبی صهیونیست‌ها زیر آتش عراقی‌ها

دریچه
بندر جنوبی صهیونیست‌ها زیر آتش عراقی‌ها

رسانه‌های عبری‌زبان، بامداد دوشنبه از به‌صدا درآمدن آژیر خطر در بندر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی و حومه آن خبر دادند. بر این اساس، یک پایگاه دریایی در بندر ایلات هدف حمله پهپادی قرار گرفت. به نوشته روزنامه «اسرائیل هیوم»، این پادگان دریایی پس از آن هدف حمله قرار گرفت که یک جسم پرنده در آسمان ایلات رهگیری شد. دیگر منابع عبری‌زبان هم تأیید کردند که یک کمپ ارتش اسرائیل پس از اعلام رهگیری یک شیء پرنده در آسمان شهر ایلات مورد اصابت پهپاد قرار گرفته است.
همزمان مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد یکی از مراکز مهم ارتش اشغالگر را در فلسطین اشغالی با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است. در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است که مجاهدین مقاومت اسلامی در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در واکنش به کشتارهای رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و افراد سالخورده، صبح روز دوشنبه را در سرزمین‌های اشغالی با سلاح‌های کارآمد و دقیق مورد اصابت قرار دادند. در این بیانیه بر تداوم این حملات و درهم کوبیدن مواضع و استقرار نظامیان صهیونیست تأکید شد.
ویدئویی نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد به‌دنبال شنیده‌شدن صدای آژیر خطر در ایلات، اسرائیلی‌ها به‌صورت گروهی در حال فرار از خانه‌های‌شان هستند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند پهپادهای شلیک‌شده از عراق تنها چند متر با هدف قراردادن «ساعر۶» گران‌ترین کشتی جنگی اسرائیل فاصله داشتند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم با اذعان به این حمله تأکید کرد که پس از به‌صدا درآمدن آژیر خطر در شهر ایلات، یک پهپاد که از شرق می‌آمد در منطقه خلیج ایلات منفجر شد و خساراتی به همراه داشت. ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه این حمله خسارت مادی به یک ساختمان وارد کرده در عین حال مدعی شد که این حمله تلفات جانی به همراه نداشته است. رسانه‌های عبری‌زبان گزارش داده‌اند که پرتاب این پهپادها به سمت ایلات از جانب عراق بوده است نه جاهای دیگری مانند یمن. رسانه‌های صهیونیستی نیز در گزارش‌های خود درباره این حمله گفته‌اند که از زمان آغاز جنگ علیه غزه، این برای دومین بار است که یک پهپاد از جانب نیروهای مقاومت عراق به ایلات نفوذ کرده و در شهر ایلات منفجر می‌شود. همزمان با جنگ علیه غزه، رژیم صهیونیستی از چند جبهه مختلف زیر حملات نیروهای مقاومت اسلامی قرار دارد. این حملات از جبهه شمال توسط حزب‌الله لبنان و از جبهه جنوب توسط نیروهای مقاومت عراق و یمن علیه اشغالگران انجام می‌شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید