• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 27 اسفند 1402
کد مطلب : 221215
+
-

هشدار وزیر دفاع به آمریکا و رژیم صهیونیستی

سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه با حضور در ستاد وزارت دفاع در تهران با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش فارس، وزیر دفاع ضمن محکوم کردن حملات هوایی رژیم صهیونیستی و نقض تمامیت ارضی سوریه، افزود: این رژیم منحوس به بهانه مقابله با محور مقاومت به دنبال از بین بردن زیرساخت‌هایی نظیر فرودگاه‌ها، بنادر و همچنین کاروان‌های حامل سوخت و مواد غذایی است و یقینا این حملات ناشی از ترس رژیم صهیونیستی و ناکامی این رژیم است.
امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه آمریکا از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی با ارسال گسترده سلاح و تجهیزات از پایگاه‌های خود در منطقه به تل‌آویو، سبب کشتار بیشتر مردم فلسطین شده و از سوی دیگر با حمله به مواضع نیروهای مقاومت در منطقه به ویژه در سوریه، به دنبال افزایش تنش در کل منطقه غرب آسیا است، گفت: هرگونه خطای راهبردی و ماجراجویی آمریکا و رژیم صهیونیستی منجر به تشدید وخامت اوضاع در منطقه خواهد شد. امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان این دیدار بر ضرورت تقویت و حمایت از توان دفاعی سوریه و اجرای توافقات دو جانبه تأکید کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید