• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 26 اسفند 1402
کد مطلب : 221167
+
-

نکته‌بازی

موتور پیکان روشن شد؟
در طول هفته‌های گذشته عملکرد رضا عنایتی با انتقادات زیادی مواجه شده بود. به هر حال، او تجربه‌ای به‌شدت ناموفق را در تیم ملی امید پشت سر گذاشت و پس از آن در لیگ برتر هدایت پیکان را بر عهده گرفت. فارغ از شایعاتی که در مورد چگونگی رسیدن عنایتی به نیمکت این تیم‌ها مطرح بوده است، آقا‌رضا در هفته‌های ابتدایی موفق به کسب پیروزی مقابل رقبا هم نشد تا آماری عجیب در مورد او منتشر شود؛ اینکه یک‌سال‌ونیم هیچ رقیبی را نبرده بود. با این همه به‌نظر می‌رسد این انتقادها ناگهان موتور عنایتی و تیمش را روشن کرد و باعث شد پیکان 2پیروزی بسیار ارزشمند به‌دست بیاورد؛ اولی مقابل سپاهان و دومی مقابل ملوان. آنها یکشنبه بازی بزرگی با پرسپولیس دارند.

چه پیش‌بینی شگفت‌انگیزی!
ذوب‌آهن که اوایل فصل نتایج خوبی به‌دست می‌آورد، این اواخر دچار افت و افول شده و عملکردی کاملا بحث‌برانگیز داشته است. شاگردان محمد ربیعی در دور برگشت هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند. در چنین شرایطی نیما نکیسا، مدیرعامل سبز‌و‌سفیدهای اصفهانی پیش‌بینی کرد روند رو به رشد تیم از هفته بیستم و بازی با استقلال خوزستان آغاز شود اما ذوب‌آهن در کمال شگفتی این بازی را با 2گل به حریف پایین‌جدولی باخت. این سومین برد شاگردان پورموسوی در این فصل بود که امیدهای آنها را برای بقا در لیگ برتر افزایش داد و البته ثابت کرد استاد نیما نکیسا هم چه قدرت پیش‌بینی بالایی دارند!

بیانیه بدهید، فایده دارد!
همواره کوشیده‌ایم باشگاه‌ها و مسئولانشان را از هیاهوی بی‌دلیل و راه انداختن جار و جنجال دور بداریم و دعوت کنیم به اینکه آرامش و وقار خود را حفظ کنند. گفتیم که زیبایی فوتبال به رقابت درون زمین و احترام بیرون از آن است اما وقتی باشگاه‌ها پشت سر هم بیانیه می‌دهند، دعوا راه می‌اندازند و نتیجه‌اش را هم می‌بینند، دیگر نمی‌شود از این حرف‌ها زد. به‌عنوان مثال، سپاهان بعد از 5شکست لیگی، اطلاعیه‌ای طولانی صادر کرد و در آن همه تقصیرها را گردن داوران انداخت. فکر می‌کنید نتیجه‌اش چه شد؟ اینکه طلایی‌پوشان این هفته در حالی با برتری 3 بر یک مقابل فولاد از بحران خارج شدند که یک گل سالم حریف آفساید اعلام شد و آنها مدعی هستند داور یک پنالتی‌شان را هم نگرفته است! پس بیانیه بدهید، خوب است!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید