• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
جمعه 25 اسفند 1402
کد مطلب : 221096
+
-

افتتاح واحد‌های جدید مسکن مهر پردیس

۵ هزار خانه عیدی به تهرانی‌ها

۵ هزار خانه عیدی به تهرانی‌ها

آیین بهره‌برداری از بیش از 5هزار واحد مسکن مهر به همراه ۱۵ پروژه روبنایی روز گذشته در شهر پردیس برگزار شد. پروژه‌هایی که از حدود ۱۰ سال قبل شروع شده بودند اما در این سال‌ها رها شده یا به پایان نرسیده بودند اما با تأکید ریاست‌جمهوری و پیگیری‌های وزارت راه، عملیات عمرانی‌شان به‌صورت شبانه‌روزی انجام و اکنون به مرحله افتتاح رسیده. در مراسم افتتاح، چهره‌های زیادی از جمله وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، فرماندار پردیس، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس حضور داشتند و گزارشی از روند کار و پروژه‌های آینده ارائه دادند.

وضعیت مسکن مهر پردیس
خلیل محبت‌خواه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در افتتاحیه توضیحاتی را در زمینه مسکن و بدعهدی پیمانکاران ارائه داد.
قرار بود ۷۰۰۰ واحد در پردیس افتتاح شود که متوجه شدیم برخی واحدها نواقص جزئی دارد. سعی داریم پروژه‌ها را براساس استانداردهای روز افتتاح کنیم.
همکاران ما بعضاً در 2 شیفت و 3 شیفت به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند تا واحدها آماده شود.
۲۵ پیمانکاری که به تعهدات خود در پردیس عمل نکردند، قراردادشان فسخ شد. البته اقدامات حقوقی و قضایی برای کارهایی که قبلاً انجام داده‌اند صورت گرفته که باید پاسخگو باشند.
با توجه به اینکه بلوک‌ها ۵۹ واحدی است باید حدود ۱۰ تا ۱۵ واحدها ساکن داشته باشند تا دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و برق را تامین کنند. در غیراین صورت اگر واحدی خالی باشد مشمول مالیات می‌شود.
تاکنون تعداد ۴۷۱۰ واحد خالی در پردیس با مستندات به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند. همچنین برخی زمین‌ها که در دست متصرفان بود آزاد شد.
زیرساخت‌های فاز ۸ حدود یک سوم بود، در بعضی محدوده‌ها این فاز مثل تپه بود اما اکنون زیرساخت‌ها تکمیل و آسفالت معابر انجام شده است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید