• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 23 اسفند 1402
کد مطلب : 220943
+
-

پلیس در جست‌وجوی نازگل کوچولو

رویداد
پلیس در جست‌وجوی نازگل کوچولو

به‌دنبال ناپدیدشدن ناگهانی دختربچه 7ساله‌ای به‌نام نازگل(المیرا) در روستایی در اصفهان، پلیس و مردم روستا برای پیدا کردن ردی از او بسیج شده‌اند.
به گزارش همشهری، صبح جمعه گذشته برای مردم روستای برسیان در 45کیلومتری اصفهان روز شوکه‌کننده‌ای بود. آن روز دختربچه 7ساله‌ای به نام نازگل، زمانی که در حال بازی در حیاط خانه پدربزرگش بود، ناگهان ناپدید شد و تلاش‌ها برای پیداکردن او تا حالا به نتیجه‌ای نرسیده است.
صمد کاوه، پدربزرگ نازگل، در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: نازگل نوه دختری‌ام تازه به مدرسه می‌رفت و کلاس اول بود. او وقتی 4ماه بیشتر نداشت، پدرش را از دست داد. پدرش به‌خاطر بیماری از دنیا رفت و از آن به بعد دخترم و نازگل را به خانه خودم در روستای برسیان آوردم تا نزد خودم زندگی کنند.
او درباره روز حادثه هم می‌گوید: حدود ساعت8:30 جمعه بود. نازگل در حیاط خانه سرگرم بازی بود که برای انجام‌دادن کاری از خانه خارج شدم. نیم‌ساعت بعد دخترم با من تماس گرفت و پرسید که آیا نازگل با من است؟ من هم گفتم نه و نگران شدم. با عجله به خانه برگشتم. از نوه‌ام خبری نبود. در روستای ما چنین اتفاقی سابقه‌ نداشت. به همین دلیل هیچ‌کس در خانه‌اش را نمی‌بندد و رفتن به حیاط خانه‌ها راحت است.
پدربزرگ نازگل ادامه می‌دهد: نمی‌دانیم چه اتفاقی برای نازگل افتاده است. از وقتی گم شده، خواب و خوراک نداریم. به همراه مردم روستا و بچه‌های بسیج وجب‌به‌وجب روستا را گشته‌ایم، از خرابه‌ها گرفته تا داخل‌ چاه‌ها؛ اما هیچ اثری از نوه‌ام نیست. در روستای ما حدود 80خانوار زندگی می‌کنند و حالا همه‌شان نگران نازگلند. به پلیس که خبر دادیم، ماموران آگاهی به روستا آمدند. اما وضعیت دوربین‌های مداربسته طوری نیست که سرنخی از آنها به‌دست بیاید.
وی می‌گوید: مادر نازگل هم از وقتی دخترش گم شده، حال و روز خوبی ندارد. تحقیقات ماموران ادامه دارد اما هنوز سرنخی از نوه‌ام به‌دست نیامده است. حالا همه امیدمان کمک مردم است. امیدواریم هرچه زودتر با کمک مردم نوه‌ام را پیدا کنیم و او را به خانه برگردانیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید