• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 21 اسفند 1402
کد مطلب : 220692
+
-

جهان‌نما/زن شجاع آمریکایی، بایدن را غافلگیر کرد


در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در آتلانتای آمریکا، جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور در حال سخنرانی برای هواداران خود بود که با فریاد اعتراضی یک زن آمریکایی روبه‌رو شد. این زن آمریکایی درحالی‌که برای نزدیک شدن به بایدن تلاش می‌کرد، روبه‌روی او ایستاد و گفت: « جو، نسل کش است.» این زن آمریکایی در ادامه خطاب به حاضران این گردهمایی تأکید کرد که رئیس‌جمهور آمریکا مسئولیت کشته شدن ده‌ها هزار فلسطینی و مرگ کودکان غزه را بر عهده دارد.

استقبال عجیب هلندی‌ها از رئیس رژیم صهیونیستی

همزمان با حضور رئیس رژیم صهیونیستی در هلند، برخی معترضان هلندی با حضور در محل سخنرانی او، به رئیس رژیم صهیونیستی تابلوی راهنمای مسیر دادگاه لاهه را نشان دادند. معترضان هلندی با این کار تلاش داشتند تا رئیس رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک جنایتکار جنگی معرفی کنند. این استقبال عجیب از رئیس رژیم صهیونیستی در هلند با واکنش مثبت حامیان فلسطین روبه‌رو شده است.

حمایت متفاوت از فلسطین در ژاپن

معترضان حامی فلسطین در ژاپن مقابل پارلمان این کشور بنر بزرگی را برای حمایت از مردم غزه نصب کردند که روی آن نوشته شده: «کشتار در غزه را متوقف کنید.» همزمان با نصب این بنر صدها نفر از شهروندان ژاپنی با تجمع روبه‌روی پارلمان این کشور، خواستار مداخله ژاپن برای توقف جنگ در غزه شدند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید