• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 20 اسفند 1402
کد مطلب : 220499
+
-

تجربه یک شب زندگی به سبک رزمندگی

تجربه یک شب زندگی به سبک رزمندگی

مدیر راهیان نور سازمان اردویی بسیج در مورد برنامه متفاوت امسال می‌گوید: «از سال ۷۶ بسیج دانشجویی از ظرفیت‌های اردوهای راهیان نور استفاده کرد و اعزام کاروان‌های دانشجویی شروع شد و از فروردین‌ماه سال ۹۷ برای نخستین بار سفر راهیان نور زندگی به سبک رزمندگی در منطقه عملیاتی هورالعظیم -جاده شط‌علی با حضور دانشجویان تجربه شد. قرار است این برنامه تخصصی در دیگر مناطق عملیاتی هم گسترش پیدا کند.»
احمدرضا صادقی می‌افزاید: «برنامه‌های فرهنگی در ۳ اردوگاه شهید حبیب‌اللهی در خوزستان و اردوگاه شهید مسعودیان در اهواز و اردوگاه شهید باکری در خرمشهر در حال اجراست. در این اردوگاه‌ها با بیانی هنرمندانه روایت از دوران دفاع‌مقدس و دفاع از حرم آل‌الله در قالب نمایش رزمی همراه با جلوه‌های ویژه صورت می‌گیرد و اثرگذاری خوبی در بین زائران دارد. اجرای ویژه برنامه‌ها و یادمان‌ها به مناسبت سالگرد عملیات‌های مختلف اعم از خوزستان، کردستان، ایلام و کرمانشاه هم انجام می‌شود. امسال اتفاق دیگری که افتاد این بود که ما به سمت برگزاری مراسم رویدادمحور هستیم. به‌عبارتی براساس رویدادهای مختلفی که رخ داده برنامه‌ریزی می‌کنیم. یک شب زندگی به سبک رزمندگی با همکاری بسیج دانشجویی هم در حال اجراست.»
او ادامه می‌دهد: «اتفاق دیگر تخصصی‌کردن اردوهای راهیان نور است. علاوه بر اینکه مثل سال‌های گذشته اردوهای عمومی دانش‌آموزی و دانشجویی و... داشتیم در سایر اقشار بسیج هم قرارگاه‌هایی به‌صورت فرعی تشکیل دادیم که به تخصصی‌کردن سیر تشرف و روایت راهیان نور کمک کرده است. »

این خبر را به اشتراک بگذارید