• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 19 اسفند 1402
کد مطلب : 220475
+
-

تعلیق دربی؟

استقلال و پرسپولیس شاید امسال باهم روبه‌رو نشوند

قاعدتا آنچه باید تعلیق داشته باشد، خود مسابقه فوتبال است تا تماشاگرها مدام به وجد بیایند و غافلگیر شوند، اما در فوتبال ایران، همیشه این زمان برگزاری بازی است که تعلیق دارد. این بار هم صحبت از برگزاری دربی در زمان دیگری مطرح شده اما سازمان لیگ هنوز واکنش مشخصی به این اتفاق نداشته است. آیا قرار است زمان برگزاری دربی تغییر کند؟ آیا روزهای پایانی سال1402 در تهران دربی نخواهیم داشت؟

   آزادی 23 اسفند باز است؟
خبری در شهر زمزمه می‌شود مبنی بر اینکه چون دربی کمی بعد از چهارشنبه‌سوری برگزار می‌شود، بهتر است زمان بازی تغییر کند. معلوم هم نیست که چه‌کسی این پیشنهاد را داده است. به هر حال اگر این پیشنهاد عملی نشود، آزادی روز بیست‌و‌سوم اسفند فعال و پذیرای تماشاگران است. اگر هم جدی گرفته شود که این بازی به زمان دیگری موکول خواهد شد. به لحاظ فنی، شاید آبی‌ها بیشتر از رقیب از برگزاری دیرتر بازی استقبال کنند اما در ظاهر هر دو تیم خواهان انجام مسابقه هستند. برای لیگ برتر هم بهتر خواهد بود که این بازی زودتر برگزار شود. با این حال، چنین صحبتی مطرح شده و سازمان لیگ تا این لحظه فقط یک واکنش به این ماجرا نشان داده و آن، بی‌اطلاعی بوده است. سازمان لیگ هنوز تصمیمی رسمی برای تعویق زمان بازی ندارد اما جلسه شورای تامین در این زمینه تأثیرگذار خواهد بود.

   امروز اعلام کنید
دربی تهران یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل فوتبال ایران است. هر تصمیمی درخصوص این بازی، باید همین امروز اعلام شود. دیگر به تأخیر انداختن چنین تصمیمی جایز به‌نظر نمی‌رسد؛ چراکه تیم‌ها باید به‌خوبی برای این بازی تعیین‌کننده در مسیر قهرمانی آماده شوند. این بازی حساسیت زیادی دارد و نباید با یک تصمیم دیرهنگام، کیفیت آن را با هیچ مشکلی روبه‌رو کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید