• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 17 اسفند 1402
کد مطلب : 220331
+
-

بازگشت ایرج طهماسب با مهمونی، فرزاد حسنی مجری برنامه سال تحویل، پخش ۱۹۰فیلم سینمایی جدید

دست پر تلویزیون برای نوروز و ‌ماه رمضان

گزارش
دست پر تلویزیون برای نوروز و ‌ماه رمضان

هلیا نصیری-روزنامه‌نگار

نشست خبری معاون سیما پر خبر از کار درآمد. نشست خبری محسن برمهانی معاون سیما، دیروز در مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور مهدی نقویان رئیس سیمافیلم، سلیم غفوری قائم‌مقام معاون سیما، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ برگزار شد. نشستی که جذاب‌ترین نکته خبری‌اش بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون بود. جدای از این باید به پخش نزدیک به ۲۰۰فیلم سینمایی جدید اشاره کرد که قرار است در ایام نوروز روی آنتن بروند. در نوروزی که پس از ۳دهه با ‌ماه مبارک رمضان مصادف شده، تلویزیون قرار است با فیلم‌ها و برنامه‌هایی که مدیران سیما، تیتروار به آنها اشاره کردند مخاطب جذب کند.

پخش ۱۷۷فیلم جدید در نوروز۱۴۰۳
محسن برمهانی معاون سیما: ۱۷۷فیلم جدید و ۱۳فیلم سینمایی ایرانی خواهیم داشت. «هناس»، «کارو» و «مصلحت» ازجمله این فیلم‌ها هستند.۸۰مستند خارجی-از مستندهای علمی، نجوم تا حیات‌وحش- از شبکه مستند و سایر شبکه‌ها روی آنتن می‌بریم. همچنین مدیرکل تامین و رسانه بین‌الملل در ادامه نشست اعلام کرد: فیلم‌های کارو، هناس، ضد، مصلحت، پری دریایی، انیمیشن «پسر دلفینی»، «شماره۱۰»، «هایپاور» و... از تلویزیون پخش می‌شوند.

«مهمونی» ایرج طهماسب

محسن برمهانی معاون سیما با اشاره به همکاری با ایرج طهماسب گفت: امسال در شبکه نسیم برنامه‌ای با نام «مهمونی» داریم که تولید ایرج طهماسب است و تلفیقی است از عروسک‌های قبلی و جدید او که امیدواریم به نوروز برسد. احتمالا این برنامه فعلا در ۹قسمت تولید شود.

مجریان تحویل سال و‌ماه رمضان
به‌گفته معاون سیما، «ایران دوست‌داشتنی» و «شب عیدی» از ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های یک و 3 هستند. برنامه «ماه من» را نجم‌الدین شریعتی اجرا می‌کند. مجری تحویل سال شبکه سه سیما هم حامد سلطانی است.در شبکه2 سیما نیز المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی ویژه‌برنامه تحویل سال را اجرا می‌کنند. معاون سیما از امیرحسین مدرس، فلورا سام و پدرام کریمی به‌عنوان دیگر مجریان ویژه‌برنامه‌های نوروزی یاد و اعلام کرد: علاوه بر ویژه‌برنامه‌هایی که نام برده شد، مستند «ایران از بالا»، برنامه «کلمه» با اجرای وحید یامین‌پور و برنامه «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی و برنامه «افطار هلال» را از مشهد مقدس خواهیم داشت.برمهانی همچنین اعلام کرد، فرزاد حسنی مجری برنامه تحویل سال شبکه نسیم خواهد بود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید