• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 17 اسفند 1402
کد مطلب : 220296
+
-

جهان‌نما/روزگار سخت محاصره؛ آرد با طعم ماسه


یک صفحه کاربری فلسطینی با انتشار فیلمی از شرایط وخیم انسانی در نوار غزه و گرسنگی شمار زیادی از ساکنان این منطقه به‌دلیل محاصره غیرانسانی رژیم صهیونیستی نوشته: این مرد فلسطینی برای سیر کردن فرزندانش آرد مخلوط با ماسه را از زمین جمع‌آوری می‌کند. وزارت بهداشت فلسطین چهارشنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر به ۳۰هزار و ۷۱۷نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۲هزار و ۱۵۶نفر خبر داد.

لحظه بیرون‌کشیدن جسد دختربچه فلسطینی از زیر آوار

نیروهای امدادی در نوار غزه جسد یک دختربچه را از زیر آوار خانه‌ای که در اثر بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده بیرون می‌آورند. هواپیماهای جنگی صهیونیست‌ها در نخستین ساعات روز چهارشنبه اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال غزه را بمباران کردند.

روایت متفاوت از برادری

تارنمای میدل ایست با انتشار ویدئویی از چند کودک فلسطینی نوشته: پس از حمله هوایی اسرائیل به دیرالبلح غزه در 23فوریه، کودکان فلسطینی خانواده «عزام» از یکدیگر جدا افتادند و چند روز بعد توانستند به یکدیگر بپیوندند درحالی‌که پدر این کودکان مجروح شده و در بیمارستان است و محل نگهداری مادر هنوز مشخص نیست. صندوق کودکان سازمان ملل متحد ضمن هشدار در مورد افزایش تلفات کودکان فلسطینی در غزه اعلام کرده که نگرانی‌ها از مرگ کودکان در غزه به واقعیت تبدیل شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید