• دو شنبه 4 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 17 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 24
سه شنبه 15 اسفند 1402
کد مطلب : 220141
+
-

«تمساح‌خونی» از فردا می‌آید

آغاز اکران نوروزی از 16اسفند

گیشه
«تمساح‌خونی» از فردا می‌آید

در جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم‌های نوروزی درصورت تمایل می‌توانند برای اکران زودتر از موعد اعلام شده اقدام و اکران خود را از چهارشنبه ۱۶اسفند در سینماهای سراسر کشور آغاز کنند. سی‌و‌هفتمین جلسه شورای صنفی نمایش یکشنبه ۱۳اسفند در سازمان سینمایی برگزار شد.
پس از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح‌شده، مقرر شد طبق سنوات گذشته هرکدام از صاحبان آثار و پخش‌کنندگان فیلم‌های نوروزی درصورت تمایل برای اکران زودتر از موعد اعلام شده اقدام و اکران خود را از چهارشنبه ،۱۶اسفند در سینماهای سراسر کشور آغاز کنند.
پیش از این فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «بی‌بدن»، «پرویزخان»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا در جست‌وجوی قهرمان» به‌عنوان ترکیب اکران نوروزی اعلام شده بودند.


اعلام آمادگی «تمساح‌خونی»
کمدی اکشن «تمساح‌خونی» نخستین ساخته سینمایی جواد عزتی از فردا در سینماها اکران می‌شود. «تمساح‌خونی» که با بیشترین سانس فوق‌العاده و استقبال مردمی، پرمخاطب‌ترین فیلم چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر بود، از چهارشنبه، ١۶اسفند‌ماه توسط پخش شهرفرنگ روی پرده سینماهای سراسر کشور می‌رود. در این فیلم سینمایی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی با حضور جمشید جهانزاده، رامین پورایمان و کیومرث مرادی نقش‌آفرینی می‌کنند.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید