• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 14 اسفند 1402
کد مطلب : 220018
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  طبق اعلام وزارت کشور، انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
  احمد وحیدی، وزیر کشور با حضور در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن بررسی میدانی میزان خسارات ناشی از سیل اخیر و ابلاغ دستورات لازم به تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در کمک‌رسانی، با مردم محلی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
  پیکر پاسدار شهید رضا زارعی، سومین شهید مدافع حرم هرمزگان از مستشاران نظامی سپاه که به‌همراه ۲ نفر از نیروهای حزب‌الله در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به «بانیاس» سوریه به شهادت رسیده بود، در بندرعباس تشییع شد.
  مسعود زریبافان، سخنگوی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد امنا برای مرحله دوم انتخابات نیز لیست خواهد داد.
  بررسی تقاضای یک فوریت لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس در هفته جاری قرار می‌گیرد.
  نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور به میزبانی پایگاه شکار وحدتی نیروی هوایی ارتش تا ۲۲ اسفند برای بازدید عموم برقرار است.
  مراسم وداع با پیکر آیت‌الله محمد امامی کاشانی عصر دیروز در میدان بهارستان، مسجد و مدرسه‌عالی شهید مطهری برگزار شد. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم نیز امروز ساعت ۱۰ صبح در همان مکان برگزار می‌شود.
  خبرگزاری مهر مدعی شد برخلاف گمانه‌زنی‌ها که میزان آرای باطله انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر را بالای ۴۰ درصد اعلام می‌کنند، شنیده‌ها حاکی از آن است که آرای باطله فقط کمتر از ۱۲ درصد کل آرای ماخوذه در این حوزه را شامل می‌شود.
  امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی، معاون مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش از پاکسازی بیش از ۵میلیون انواع مین و بیش از ۶ میلیون انواع گلوله عمل نکرده به جا مانده از دوران دفاع‌مقدس توسط یگان‌های مهندسی این نیرو در مناطق آلوده مرزی خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید