• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 10 اسفند 1402
کد مطلب : 219650
+
-

نقل قول خبر/ورود 4هزار اتوبوس جدید تا پایان سال آینده


عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران:
براساس برنامه‌های توسعه، شهر تهران حداقل به 7هزار و حداکثر به ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد. هم‌اکنون حدود ۲۶۰۰ اتوبوس در خیابان‌های شهر تردد می‌کنند و امیدواریم تا پایان سال آینده حدود ۴هزار اتوبوس به ناوگان اضافه کنیم.

ترافیک به‌دلیل سرعت پایین خودروها

حسین نظری، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار تهران: استقرار ماشین‌آلات مکانیزه و نیروهای انسانی همزمان با بارش صورت می‌گیرد و مسیری که به ‌علت بارش برف کاملا مسدود شده باشد، شاهد نیستیم؛ هرچند ترافیک ناشی از سرعت پایین خودروها به ‌دلیل بارش برف ایجاد می‌شود.

توسعه و نوسازی اتوبوس‌های مناطق کم‌برخوردار با اولویت

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: با سفر اخیر شهردار تهران به کشور چین، تعداد قابل‌توجهی اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود که این باعث کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی خواهد شد. البته در نوسازی ناوگان، مناطق کم‌برخوردار اولویت خواهند داشت.

محدودیت ترافیکی تا پایان رأی‌گیری

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: تردد خودروهای سنگین و کامیون از شب پنجشنبه و جمعه (10و 11اسفند) تا پایان رأی‌گیری در تهران ممنوع است. همچنین از شهروندان تقاضا داریم رأی‌دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند. هنگام مراجعه نیز در محل دوبله پارک نکنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید