• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 10 اسفند 1402
کد مطلب : 219640
+
-

کت و شلوار بچگانه چند است؟

ویترین
کت و شلوار بچگانه چند است؟

در بازار مردانه باب همایون، می‌توان برای بچه‌ها هم کت و شلوار خرید. قیمت کت و شلوار بچگانه در این بازار یک‌میلیون و 500هزار تا 3میلیون تومان است. قربانی، فروشنده کت و شلوار بچگانه در این‌باره می‌گوید: قیمت‌ها با توجه به سایز و اندازه بچه متفاوت است اما با این حال کمترین سن یک سال است و ما کت تک برای بچه یک سال از 500هزارتومان داریم. کارهای تک‌سایز هم زیر یک میلیون تومان است اما به‌طور متوسط کت و شلوار برای رده سنی کودک تا نوجوان 15سال بین یک میلیون تا 3میلیون تومان است.
او درباره کیفیت پارچه‌ها هم می‌گوید: برخی‌ تولیدکنندگان پارچه‌های کشباف پلی‌استر یا ملانژ استفاده می‌کنند که اصلا کیفیت خوبی ندارد و تقریبا یکبار مصرف است و با اینکه پول پارچه آنها 220هزار تومان نمی‌شود اما به اسم کار ترک تا یک‌میلیون و 500هزار تومان و حتی بالاتر آن را می‌فروشند. با این حال، پارچه فاستونی برای کت و شلوار بچگانه خوب است که مانند کتان است. از این فروشنده که 20سال در این شغل مشغول است، می‌پرسیم حالا که عید نزدیک است چقدر پدر و مادرها برای فرزندانشان خرید می‌کنند؟ او در پاسخ می‌گوید: با اینکه قیمت ما یک‌سوم بازارهایی مانند بهار و سنایی است اما به‌خاطر وضعیت اقتصادی، الان مردم تا لباس‌های قبل برای بچه‌هایشان کوچک نشود خرید نمی‌کنند. به هر حال ما در انتظار گرم شدن بازار در روزهای منتهی به سال نو هستیم و امیدواریم بازارمان با نزدیک‌تر شدن به عید نوروز شلوغ‌تر شود.

کفش و پیراهن هم می‌توان خرید؟
اگر کسی با جیب پُرپول به باب‌همایون برود، جز کت و شلوار می‌تواند پالتو، کت تک، پیراهن، دکمه سر آستین، کمربند و کفش هم بخرد تا ست خرید او کامل شود.
برای خرید کفش از باب‌همایون اگر کفش چرم بخواهید میانگین قیمت از 900هزار تا بالای 2میلیون تومان است. کفش فوم ارزان‌تر است و با 400هزار تومان هم می‌توان کفش خرید. پیراهن مردانه هم به قیمت 400هزار تا 800هزار تومان موجود است. قیمت کمربند هم از 200هزار تا 700هزار تومان است. کمربند 200هزار تومانی از جنس فوم است و قیمت کمربند چرم از 400هزار تا 700هزار تومان است. دکمه سرآستین‌ هم در برندهای مختلف هابلوت، کارتیر، رولکس، پولو و ... فروخته می‌شود. قیمت گران‌ترین سرآستین با جنس تیتانیوم حدود 500هزار تومان و ارزان‌ترین آن از جنس استیل است که 250هزار تومان قیمت دارد. قیمت کراوات هم 300تا 500هزار تومان است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید