• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 8 اسفند 1402
کد مطلب : 219474
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnAKn
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصلاح و تکمیل ماده ۲ سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش‌عالی در عرصه سلامت در جمهوری‌ اسلامی ایران» را برای اجرا ابلاغ کرد.
  محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور با اشاره به رصد فضای انتخابات از سوی دادستانی‌های سراسر کشور اعلام کرد که تاکنون جرم انتخاباتی رخ نداده ‌است. وی تأکید کرد، تاکنون تنها تخلفاتی در فضای‌ مجازی رخ داده که تذکرهای لازم داده شده ‌است.
  احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان سفر به شیراز گفت: دولت با هدف فراهم کردن زمینه رفاه بیشتر شهروندان، نگاه ویژه‌ای به اجرای طرح‌های مدیریت شهری دارد.
  سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه ‌پاسداران حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را باعث ناکامی دشمنان دانست و تأکید کرد که آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و هم‌پیمانان‌شان همواره درباره انقلاب و ملت ایران دچار خطای محاسباتی شده‌اند.
  ایهود اولمرت، نخست‌وزیر اسبق رژیم‌صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در ضربه‌زدن به تاسیسات هسته‌ای ایران اذعان کرد.
  محمدمهدی عارف‌پور، رئیس هیأت‌مرکزی انتخابات کشور تأکید کرد که عوامل اجرایی انتخابات از هرگونه ایجاد شبهه، القای انتخاباتی و جهت‌گیری له یا علیه کاندیداها به‌عنوان یک تخلف انتخاباتی، پرهیز کنند.
  کایرلو بودانوف، رئیس اداره اطلاعات نظامی اوکراین در اظهاراتی ادعاهای غرب مبنی بر استفاده روسیه از موشک‌های بالستیک ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید