• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 8 اسفند 1402
کد مطلب : 219420
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/JZkWv
+
-

با مردم

درخواست پرداخت جریمه برای قبوض صادر نشده
تا همین 3،2سال قبل شهرداری اصفهان بابت اخذ عوارض نوسازی قبض کاغذی صادر و برای همه مالکان ارسال می‌کرد، ولی بعد از آن دیگر هیچ نوع پیامک یا قبضی در این خصوص صادر و ارسال نشده است. در کمال تعجب امسال درخواست اخذ عوارض، آن هم با جریمه دیرکرد 3،2سال گذشته را داشته‌اند. عدم‌صدور و دریافت قبض از قصور این سازمان است و ربطی به مالکان ندارد. چرا ما باید تاوان کم‌کاری و بی‌توجهی آنها را بپردازیم؟
محمود بلیغیان از اصفهان

خیابان قشقایی اهواز نیاز به آسفالت دارد
حدود یک‌سال از طرح آسفالت کردن خیابان قشقایی (بین ادهم و گندمی) محله باغ شیخ در جنوب شرقی اهواز می‌گذرد و هنوز هیچ خبری از اقدام و اجرای این طرح نیست. اهالی از رفت‌وآمد در این مسیر خاکی و ناهموار خسته شده‌اند و بچه‌ها هم نمی‌توانند بازی یا دوچرخه‌سواری کنند؛ به همین جهت ساکنان این خیابان درخواست اجرای هرچه زودتر طرح و آسفالت کردن این خیابان را دارند.
نعمتی از اهواز

جلوی آلودگی کشف‌رود خراسان رضوی گرفته شود
متأسفانه مدت‌هاست که به‌دلیل تخلیه فاضلاب‌های صنعتی، بیمارستانی و کشتارگاهی به رودخانه کشف‌رود استان خراسان رضوی این رودخانه آلوده شده است. جدا ازآسیبی که به آبزیان این رودخانه و محیط‌زیست اطراف آن وارد می‌شود، زمین‌های کشاورزی هم که از آب این رودخانه آبیاری می‌شوند در معرض آلودگی هستند و محصولاتشان با این آب تغذیه شده است. مسلما این وضعیت در آینده موجب بیماری افرادی خواهد شد که از این محصولات کشاورزی استفاده می‌کنند. از مسئولان ذیربط تقاضا داریم تا با اصلاح سیستم‌های فاضلاب بیمارستان‌ها و کارخانجات، جلوی آلوده شدن این رودخانه را بگیرند.
شیرافکن از خراسان رضوی

فرزندان پسر به جای مادران بازنشسته مشغول به‌کار شوند
از مهم‌ترین مشکلاتی که موجب کم شدن آمار ازدواج در کشور شده، بیکاری جوانان است. یکی از راهکارها برای حل این مشکل به‌کارگیری و استخدام فرزندان پسر خانواده به جای مادران بازنشسته است. این کار 2حسن دارد؛ اول اینکه مادر می‌تواند تجربیات کاری خود را به فرزندش انتقال دهد و دوم جوانان با خیال راحت‌تری سراغ ازدواج و زندگی متاهلی می‌روند.
یک مادر بازنشسته

این خبر را به اشتراک بگذارید