• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 8 اسفند 1402
کد مطلب : 219369
+
-

نكته بازی

سرخابی باش، می‌خریمت!
بالاخره داستان ارسلان مطهری و استقلال به پایان رسید و این بازیکن از جمع آبی‌پوشان جدا شد. مدت‌ها شایعه وداع او با استقلال وجود داشت که در نهایت در این زمستان و با پافشاری جواد نکونام، مطهری رفتنی شد. درحالی‌که گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تیم بعدی ارسلان وجود داشت، این بازیکن سر از تراکتور در آورد و به جمع انبوه سرخابی‌های تیم تبریزی اضافه شد. پیش از او نفراتی مثل حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و... با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال در تراکتور این فصل گرد هم جمع شده بودند و حالا مطهری هم به آنها افزوده می‌شود. ظاهرا شما اگر یک روز هم سابقه حضور در سرخابی‌ها را داشته باشی، گزینه جذب از سوی محمدرضا زنوزی خواهی بود!

جواد به سبک فرهاد
این مدت حضور جواد نکونام در نشست‌های خبری استقلال حسابی مسئله‌ساز شده بود. بعد از پایان جام ملت‌های آسیا و ازسرگیری مسابقات لیگ، هر بار که نکونام راهی کنفرانس شد یا در مصاحبه‌های مختلف به سؤالات خبرنگاران جواب داد، یک حاشیه بزرگ برای باشگاه به‌وجود آمد. مسئله اصلی هم در واقع همان اختلاف او با مدیران باشگاه بود که حسابی کش پیدا کرده است. بعد از چند حمله آتشین نکونام به علی خطیر، مدیرعامل استقلال، گویا وزارت ورزش وارد ماجرا شد و به نوعی ترمز سرمربی استقلال را کشید. در نتیجه در نشست‌های خبری بعد از بازی با ملوان و پیش از مسابقه با استقلال شاهد حضور محمد نوازی به جای نکونام بودیم. فرهاد مجیدی هم در فصل قهرمانی استقلال، اغلب همین کار را می‌کرد و خودش به نشست نمی‌آمد.

حیف از این مساوی
شرایط بازی ملوان و استقلال طوری بود که انگار هیچ‌‎کدام از 2تیم از تساوی بدشان نمی‌آمد. به هر حال بازی در زمین ملوان اوج‌گرفته برگزار می‌شد و استقلال هم می‌دانست فعلا با مساوی نیز صدرنشین خواهد ماند. در نتیجه شاهد یک بازی کم‌افت و خیز بودیم که ظرف 2دقیقه، هر کدام از 2تیم به یک گل رسیدند و خلاص. با این حال اگر این بازی برنده می‌داشت، حداقل یکی از 2طلسم تیم‌های حاضر در آن شکسته می‌شد. به شکل شگفت‌انگیزی از مهرماه که ملوان در انزلی موفق به شکست نساجی شده و استقلال در رفسنجان مس را برده، نه قوها موفق به کسب پیروزی خانگی شده‌اند و نه آبی‌ها در مسابقات بیرون از خانه برنده بوده‌اند. کاش بازی برنده می‌داشت تا لااقل یکی از این طلسم‌ها بشکند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید