• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 1 اسفند 1402
کد مطلب : 218985
+
-

مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مدیرمسئول پیشین روزنامه رسالت

احمدآقا، مجاهدی خستگی‌ناپذیر است

احمدآقا، مجاهدی خستگی‌ناپذیر است

سال‌هاست آقای توکلی را می‌شناسم و رفت‌وآمد خانوادگی هم داریم. همسرشان بسیار ساده‌زیست هستند و دنبال این نبوده‌اند که از موقعیت‌ها و مناصب آقای توکلی استفاده کنند تا وضعیت زندگی‌شان را به سمت رفاه بکشانند. بسیار فداکار هستند و در هر جایی که ضرورت ایجاب می‌کرده که آقای دکتر توکلی حضور داشته باشند، ایشان هم برای اهداف انقلاب همراهی كرده‌اند. من برای داشتن دوستان خوبی مثل دکتراحمد توکلی خدا را شاکرم. ایشان از نیروهای فعال در دوران قبل از انقلاب اسلامی بودند و بعد از انقلاب هم جزو انسان‌های خستگی‌ناپذیر هستند.

دغدغه اسلام و فقاهت را داشتند
از ویژگی‌های بسیار بارز آقای توکلی، تعلق خاطرشان به اسلام فقاهتی است. از همان اوایل انقلاب به‌ویژه در دولت اول آقای موسوی، دغدغه اسلام و فقاهت را داشتند و با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عزیزانی مثل آقای آذری قمی، آیت‌الله راستی و آقای خزعلی در ارتباط بودند. آقای توکلی در تاسیس روزنامه رسالت نقش داشتند و به اتفاق 4تن از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و تعدادی از پیشکسوتان انقلاب مثل جناب مرحوم پرورش، مرحوم عسگر‌اولادی و بعضی دیگر از دوستان که من هم در خدمتشان بودم، روزنامه رسالت تاسیس شد.

نقد مواضع اقتصادی دولت
این روزنامه بسیار فعال بود و مواضع اقتصادی دولت میر حسین موسوی را نقد می‌کرد. در تمام این سال‌ها سراسر زندگی‌شان با کار و تلاش همراه بوده است. خیلی هم با صراحت‌لهجه مواضع و نظراتشان را بیان می‌کنند و از شجاعت خاصی برخوردارند. نگران نقدهای منتقدین هم نیستند. امیدوارم این کسالتی که دارند را خدا عافیت دهد. با همین وضعیت هم تلاش می‌کنند که مواضع خودشان را با هدف کشف و مبارزه با فساد و جلوگیری از فساد در کشور مطرح کنند. امیدوارم که خداوند اجر مجاهدین در راه خودش را به آقای توکلی عطا کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید