• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 1 اسفند 1402
کد مطلب : 218908
+
-

فیلم ترسناک در هالیوود

قبلا بایرن‌مونیخ همه را می‌ترساند، اما حالا تیم توخل از همه می‌ترسد

فیلم ترسناک در هالیوود

لئو گورتسکا، هافبک بایرن‌مونیخ حرف قشنگی زده: «اوضاع این روزهای تیم ما شبیه یک فیلم ترسناک است. همه‌‌چیز در حال‌حاضر علیه ما پیش می‌رود.» واقعا اوضاع بایرن که به اف‌سی هالیوود مشهور است، تفاوت چندانی با یک فیلم ترسناک ندارد. سومین باخت متوالی در ۸‌روز؛ این‌بار مقابل تیمی که در 5‌رویارویی آخر، 3‌بار با 7‌گل از بایرن شکست خورده بود. اوضاع به حدی ناامید‌کننده شده که تیم توماس توخل حتی به چنین تیمی هم می‌بازد. بایرن‌مونیخ با نتیجه 3 بر 2 به بوخوم باخت تا برای اولین‌بار از سال2015، در 3‌بازی رسمی متوالی شکست خورده باشد.
    چهره آشفته یوزوا کیمیش پس از تعویض در دقیقه‌۶۳ مقابل بوخوم، به سوژه مطبوعات آلمانی و صفحات هوادارای بایرن‌مونیخ تبدیل شده است. بعد از سوت پایان بازی، بحثی جدی و با عصبانیت بین کیمیش و سولت لوو، دستیار توخل شکل گرفت. توخل که بعد از شکست از لورکوزن به بازیکنانش گفته بود سطح‌شان پایین است و او مجبور است سطح خودش را به‌خاطر‌ آنها پایین بیاورد، به‌نظر می‌رسد نتوانسته رختکن را کنترل کند. اما با همه اینها و 3‌شکست در 8‌روز و از آن مهم‌تر فاصله 8‌امتیازی با صدرجدول، باشگاه توخل را اخراج نکرده است.
    آلمانی‌ها اعصاب دارند اما چیزی که روشن است توخل و ژاوی در بایرن و بارسا به پایان خط رسیده‌اند و دیگر جادویی برای رهایی از این وضعیت ندارند. با وجود این آنها همچنان در سمت خود ابقا شده‌اند. سران بایرن همچنان می‌خواهند توماس توخل را نگه دارند و فصل را با او تمام کنند. علاوه بر این، در حال حاضر جانشین قابل‌قبولی در بازار وجود ندارد چراکه اولی هوینس کاملا نسبت به بازگشت هانسی فلیک متقاعد نشده است. هواداران می‌ترسند بارسلونا زودتر دست به‌کار شود و فلیک را برباید.
    توخل این‌بار استثنائا بازیکنان را مقصر ندانسته و درباره آینده‌اش پس از سومین شکست متوالی گفته است: «من حمایت بقیه را احساس می‌کنم. رابطه‌ام با یان (درسن) و نحوه کار با یکدیگر را می‌دانم. او می‌داند که این وضعیت چقدر من را آزار می‌دهد. این واقعیت که بحث اخراج مربی وجود دارد، بخشی از کار ماست. مشکلی نیست، من این را درک می‌کنم.»
    پیش از آغاز این دیدار طبق معمول بازی به‌دلیل اعتراض هواداران به تصویب قانون سرمایه‌گذاری خارجی در فوتبال این کشور متوقف شد. هواداران همانند هفته گذشته سکه و توپ تنیس به سمت زمین پرتاب کردند و باعث توقف بازی شدند. در نتیجه، بازیکنان از زمین بیرون رفتند و پس از دقایقی به زمین برگشتند تا بازی شروع شود.
    حالا تعداد شکست‌های توخل از ناگلزمان هم بیشتر شده؛ توخل (11باخت در 44بازی) و ناگلزمان (10باخت در 84بازی).
    اوپامکانو یکی از دلایل شکست‌های اخیر تیم است. او در 4‌روز، 2‌پنالتی داده و 2بار اخراج شده است.
    دیویس به بازی با لایپزیش می‌رسد. هر 3‌شکست اخیر بایرن در غیاب این مدافع چپ کانادایی بود. لایپزیش گربه سیاه توخل است. آنها در سوپرجام ابتدای فصل توخل و تیمش را شکست دادند و قهرمان شدند.
    نصیر مزراوی، مدافع راست مراکشی تیم هم در مصاف با بوخوم دچار مصدومیت همسترینگ شد. در حال‌حاضر بوخمن، گنبری، ساشا بوی، انکیلی، لایمر، کومان، بونا سار، دیویس، پاولوویچ، مزراوی و سانه مصدومیت دارند. در مقابل ساراگوسا نخستین بازی‌اش را برای باواریایی‌ها انجام داد.
    هری کین باز هم گل زد. او نخستین بازیکن تاریخ بوندس‌لیگاست که به رکورد 25‌گل زده در 22‌بازی می‌رسد. هالند برای همین تعداد گل در دورتموند به 25‌بازی نیاز داشت. اووه زیلر (28بازی)، کریستین مولر (28) و لوکا تونی (33)، دیگر بازیکنان برتر در این زمینه بوده‌اند.
    بوخوم فقط یکی از 13‌بازی خانگی آخر خود در بوندس‌لیگا (6‌برد و 7تساوی) را باخته است؛ 3بر یک مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در آخر سپتامبر 2023. آنها در حال حاضر در 8‌بازی متوالی خانگی بدون شکست بوده‌اند (4‌برد و 4تساوی) که این طولانی‌ترین روند بازی‌های بدون شکست خانگی بوخوم در لیگ از سال 2007 بوده است.

بایرن‌مونیخ در 5‌بازی اول نیم فصل دوم بوندس‌لیگا، 3‌بازی را باخته. آخرین‌باری که این اتفاق برای تیم مونیخی افتاد، یورگن کلینزمن هدایت بایرن را برعهده داشت، در فصل 09-2008. مونیخی‌ها در نیم فصل اول فصل جاری تنها یک‌بار در 17‌بازی شکست خورده


 

این خبر را به اشتراک بگذارید