• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 29 بهمن 1402
کد مطلب : 218702
+
-

نقل قول/ 14هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی برای 1403

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران: از ۱۵۰ همت بودجه مصوب شهرداری تهران در شورا برای سال آینده بیش از ۱۴ همت به بخش فرهنگی و اجتماعی اختصاص دارد و تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل در حوزه فرهنگی و اجتماعی طرح‌هایی را به‌عنوان اولویت در سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند.

ساماندهی دستفروشان چهارراه ولی‌عصر در 2محل دیگر
حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران: بازارچه سرمد در منطقه ۱۱ و همچنین محل دیگری  به همت منطقه ۶ با فاصله ۱۰۰ متری از چهارراه ولی عصر برای استقرار دستفروشان و بساط‌گستران این چهار راه پیش‌بینی شده و تا پیش از سال جدید اجرا خواهد شد.

۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مدارس پایتخت
مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران: شورای اسلامی شهر تهران ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز مدارس مناطق ۲۲گانه در سال ۱۴۰۲ درنظر گرفت و دستورالعمل بهره‌برداری و نحوه هزینه کرد آن توسط اداره کل آموزش‌های شهروندی تنظیم می‌شود.

فعال شدن مراکز یاورشهر، جرائم روزانه معتادان را کاهش داد
ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران: به‌دلیل تأثیر فعالیت مراکز یاورشهر و نگهداری معتادان در این مراکز میزان سرقت توسط معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها در روز کاهش یافته است. امیدواریم با افزایش ظرفیت مراکز یاورشهر که اخیراً نیز به ۱۲ هزار نفر رسیده، وضعیت بهبود یابد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید