• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 8 بهمن 1402
کد مطلب : 216926
+
-

نقل و انتقالات

      شاهزاده عبدالله سعد عبدالعزیز آل‌سعود از تمایل خانواده سلطنتی عربستان به خرید باشگاه موناکو یا مارسی فرانسه و استخدام زیدان خبر داد. آنها می‌خواهند با قطری‌ها در فرانسه رقابت کنند. زیدان به پیشنهاد مربیگری در پاری‌سن‌ژرمن پاسخ رد داد چون خودش را طرفدار مارسی می‌داند اما رفتن به موناکو منافاتی با این هواداری ندارد. زیزو به باشگاه‌های انگلیسی هم نه گفته چون زبان انگلیسی‌‌اش قوی نیست. شاید موناکو گزینه جذابی برای او باشد و پس از 3فصل استراحت به مربیگری برگردد.
      فدراسیون فوتبال الجزایر اخیرا برای جانشینی جمال بلمادی با زین‌الدین زیدان تماس گرفت که این پیشنهاد توسط زیدان رد شد. اولویت این مربی در سطح ملی، تیم ملی فوتبال فرانسه است، نه مربیگری در تیم ملی سرزمین مادری‌اش.
      بایرن سرانجام یک مدافع راست تخصصی خرید. در حال‌حاضر مزراوی با مراکش در جام‌ملت‌های آفریقا به‌سر می‌برد اما او گزینه‌ مطمئنی برای ترکیب نیست و گاهی جای خود را به لایمر که هافبک دفاعی است، می‌دهد. ساچا بویی، مدافع راست 23ساله و فرانسوی گالاتاسرای هم با عقد قراردادی به بایرن‌مونیخ پیوست. 2باشگاه بر سر این انتقال به توافق شفاهی رسیده اند و تنها کاغذبازی‌های این انتقال باقی مانده است.
      منچستر نمی‌تواند و نمی‌خواهد در این ژانویه خریدی انجام دهد. اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم گفت:‌ «من نگاهی به گزینه‌ها انداختم اما با توجه به مسائل فیرپلی مالی، فضایی برای انجام این کار نداریم. رشفورد می‌تواند به‌عنوان مهاجم نوک بازی کند و ما آلترناتیوهای دیگری هم داریم، البته مارسیال چند هفته‌ای از میادین دور خواهد بود.»
      باشگاه اتلتیکومادرید از امضای قراردادی 6.5ساله با آرتور فرمیرن خبر داد. این هافبک دفاعی 18ساله که 2بار برای تیم ملی بلژیک به میدان رفته، در 66بازی برای رویال آنتورپ آمار 3گل و 8پاس‌گل را به ثبت رسانده است. آنتورپ 18میلیون یورو از این انتقال دریافت می‌کند که این رقم با احتساب پاداش‌ها حداکثر 23میلیون یورو خواهد شد.
      حتی اگر آلفونسو دیویس تابستان به رئال‌مادرید بپیوندد، فرلاند مندی از این تیم جدا نخواهد شد. او می‌خواهد فوتبال خود را با پیراهن رئال ادامه دهد.
      لیورپول به‌دنبال جذب مارک گهی، مدافع 23ساله و انگلیسی کریستال‌پالاس در تابستان است. فصل پیش آرسنال برای جذب او تلاشی ناموفق داشت.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید