• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 28 دی 1402
کد مطلب : 216071
+
-

خبرهای کوتاه از یادواره‌های شهدا

 یادواره شهدای شهرداری تهران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معظم آنها، یکم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران؛ غلام عباس کیانی، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری و سردارحسن‌زاده ازجمله سخنرانان این برنامه هستند.
 نخستین یادواره ۱۰۷ شهید مداح تهران روز جمعه ۲۹ دی از ساعت ۱۴:۳۰ در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار و از تعدادی از خانواده های شهید مداح، تقدیر خواهد شد. سخنران این مراسم سیدمحمدمهدی میرباقری است و حاج منصور ارضی علاوه بر روایتگری از دوران دفاع‌مقدس به مرثیه خوانی می‌پردازد.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در حاشیه سومین اجلاس سراسری فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید تهران بزرگ خبر داد. اصحاب کریمی با اعلام این خبر گفت: در تهران، برنامه‌های دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها برگزار شد و قریب به ۵۶۰۰ دیدار با جامعه هدف داشته باشیم که با حرکت جهادی کارکنان بنیاد تهران بزرگ در جهت حل مشکلات آنها اقدام شد و توانستیم برخی از مشکلات را حل کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید