• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 28 دی 1402
کد مطلب : 216008
+
-

تقدیر از اعضای فعال «دوام» محلات شهر تهران

دوام داوطلب واکنش اضطراری محلات گروهی از شهروندان که داوطلبانه برای امدادرسانی در مواقع بحران آموزش می‌بینند

همایش تقدیر از اعضای فعال «دوام» مشارکت‌کننده در طرح «من شهردارم» در سالن شهریار بوستان ولایت و به میزبانی ستاد مدیریت بحران منطقه19 برگزار شد. این همایش با حضور بیش از ۳۰۰نفر از اعضای فعال دوام محلات شهر تهران برگزار شد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه۱۹ نيز حضور داشتند.

علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: در دوره کنونی مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به گروه دوام شده و نتایج و ثمرات مثبت این نگاه در برگزاری تمرین اسکان اضطراری شهر تهران نمود عینی داشته است. در این تمرین با حضور اعضای دوام نصب و جمع‌آوری چادرهای اسکان با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان انجام شد.

احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران: افتخار من این است که خود را عضو دوام می‌دانم. در شورای اسلامی شهر تهران نيز در جهت حمایت از مشارکت مردم شهر تهران، سعی در ایجاد بستری برای اعلام نظر عموم شهروندان در اولویت اجرای پروژه‌های شهری براساس دغدغه آنها شده و فلسفه تعریف طرح «من شهردارم» که با مشارکت گروه‌های مردمی نظیر دوام صورت پذیرفته است نیز نشأت‌گرفته از همين دغدغه بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران: با توجه به مخاطرات محتمل برای شهر تهران، مشارکت مردمی در حیطه مدیریت بحران امری اجتناب‌ناپذیر است و در شورای اسلامی شهر تهران توجه ویژه‌ای به حمایت از گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه مدیریت بحران وجود دارد.

تورج فرهادی، شهردار منطقه19: شهرداران مناطق به‌عنوان متولیان مدیریت بحران مناطق، وظیفه پیشگیری و ممانعت از ساخت‌وسازهای ناایمن را در سطح منطقه برعهده دارند که با مشارکت گروه‌های مردمی دوام می‌توانیم این تغییر نگرش و نگاه فرهنگی در این حوزه را ارتقا ببخشیم تا با افزایش آگاهی‌های عمومی شهروندان و مطالبه از سوی عموم مردم دیگر شاهد بروز ساخت‌وساز ناایمن و غیراصولی در سطح شهر تهران نباشیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید