• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 27 دی 1402
کد مطلب : 215921
+
-

برش های کوتاه

«هتل» کلا ۴۰ثانیه رقص دارد
‌ وقتی می‌خواهند وزیر ارشاد را نقد کنند اول فیلم ما را می‌کوبند! بعد از گذشت چنددهه سینمای ایران توانسته برای یک فیلم مخاطب بسیار بالایی را به‌دست آورد و هنوز هم مردم از دیدن آن استقبال می‌کنند.
اگر فیلم‌هایی مانند «هتل» یا «فسیل» ۱۰سال دیگر هم روی پرده سینما باشند باز هم مخاطب خود را دارند و حتی می‌توانند تا ۷۰میلیون نفر هم مخاطب داشته باشند.
چرا نباید به این فکر کنیم که «هتل» توانسته مخاطب را به سینما جذب کند؟ به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمله می‌کنند و می‌گویند که تنها به آمار نگاه می‌کند، مگر اتکا به آمار اشتباه است؟
آمار بالای مخاطب به‌معنای نشاط عمومی و شکست دشمن برای تلخ‌کام کردن مردم است. به رقص فیلم من انتقاد می‌کنند. «هتل» کلا ۴۰ثانیه رقص دارد ولی فیلم‌های محبوب خودشان پر از رقص و آواز است.

 دوست دارم با پرستویی کار کنم
‌بازیگران خوبی در سینمای ایران داریم که با تعدادی از آنها کار کرده‌ام و با برخی هم هنوز فرصت همکاری پیش نیامده است‌. اگر بخواهم از یک نفر نام ببرم که علاقه‌مند به همکاری با او هستم و هنوز قسمت نشده، باید به پرویز پرستویی اشاره کنم. دوست دارم در کارنامه‌ام همکاری با پرستویی را داشته باشم.‌

تگزاس۳ احتمالا در اکران عید فطر
‌مشغول کارهای فنی «تگزاس۳» هستیم. این فیلم فعلا کار دارد تا آماده نمایش شود. در مورد زمان اکرانش دقیق نمی‌شود نظر داد.
برخی رسانه‌ها از آمدن فیلم به اکران نوروزی گفته‌اند ولی فکر می‌کنم فیلم ما به اکران عید فطر برسد. کلا در مورد زمان اکران باید تهیه‌کننده تصمیم‌ بگيرد.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید