• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 27 دی 1402
کد مطلب : 215896
+
-

شکایت از مادر به‌خاطر مرگ مرموز پدر

فرزندان مرد سالخورده با مراجعه به دادسرای جنایی تهران، از مادرشان به اتهام قتل و تصاحب اموال پدرشان شکایت کرده‌اند اما مادر منکر نقش داشتن در مرگ همسرش است.
به‌گزارش همشهری، چندی قبل گزارش مرگ مشکوک مردی 75ساله به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و اودستور داد تا جسد وی برای تعیین علت اصلی مرگ به
پزشکی قانونی فرستاده شود. پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت ناشی از مصرف متادون و مشروبات الکلی اعلام کرد و در ادامه فرزندان وی با مراجعه به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران از مادر و خواهرکوچک‌شان شکایت کردند و آنها را در مرگ پدرشان مقصر دانستند. یکی از فرزندان مرد فوت شده به بازپرس محمد مهدی براعه گفت: پدرمان نه معتاد به الکل بود و نه متادون مصرف می‌کرد اما مادرمان معتاد به متادون بود و شیشه هم مصرف می‌کرد. ما احتمال می‌دهیم مادرمان با همدستی خواهر کوچک‌ترمان، توطئه کرده و جان پدرمان را گرفته‌اند تا اموالش را تصاحب کنند چون بعد از مرگ پدرمان متوجه شدیم 3دانگ خانه به نام مادرم منتقل شده است. از سوی دیگر مادرم به تازگی راهی دادگاه خانواده شده و مهریه 114سکه‌ای‌اش را به اجرا گذاشته تا 3دانگ دیگر خانه را هم تصاحب کند.
با این شکایت، بازپرس جنایی دستور احضار مادر و دختر را صادر کرد. آنها دیروز در دادسرا حاضر شدند اما حرفشان این بود که نقشی در مرگ مرد سالخورده ندارند. همسر این مرد گفت: من به‌خاطر پا دردی که داشتم متادون مصرف می‌کردم به همین دلیل هر ازگاهی شربت متادون می‌خریدم و داخل یخچال قرار می‌دادم. احتمال می‌دهم همسرم به اشتباه شربت را خورده باشد.
وی ادامه داد: او این اواخر زمین‌گیر شده بود و حواس درست و حسابی نداشت. من و دخترم به او رسیدگی می‌کردیم و هوایش را داشتیم. همسرم وقتی دید من از او پرستاری می‌کنم و در زندگی زحمت زیادی کشیده‌ام، پیشنهاد داد تا 3دانگ خانه را به نام من بزند. حتی خودش گفت پس از مرگش مهریه‌ام را به اجرا بگذارم. چون من و دختر کوچکم از او مراقبت می‌کردیم و بچه‌های دیگرم سر زندگی خودشان بودند و اصلا به پدرشان اهمیت نمی‌دادند.
در ادامه دختر مرد جان‌باخته هم، ‌اظهارات مادرش را تأیید کرد و گفت: برادر و خواهرهای دیگرم از روزی که پدرم مریض شد، حاضر به نگهداری از او نشدند. من و مادرم فقط از او پرستاری می‌کردیم. روزی هم که حالش بد شد ما خانه نبودیم، شاید در غیاب ما به اشتباه متادون یا مشروب مصرف کرده است. من ومادرم نقشی در مرگ پدرمان نداریم.
این پرونده در جریان است و تحقیقات برای کشف حقیقت از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید