• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 26 دی 1402
کد مطلب : 215737
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/483D6
+
-

نكته بازی

خب انتظار داشتید چه بگوید؟
بحث احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس همچنان داغ است و خبرنگاران اعزامی ایران به قطر برای پوشش جام ملت‌های آسیا هم این داستان را پیگیری می‌کنند. در همین راستا یکی از خبرگزاری‌ها در همین مورد مصاحبه‌ای با خبرنگار عمانی انجام داده و طرف هم گفته: «ما در حال‌حاضر در جام ملت‌ها حضور داریم. به‌نظرم برانکو روی تیم ما تمرکز کرده است. او به‌خاطر قراردادی که دارد باید تا آخر مسابقات برای عمان کار کند اما پس از آن ایده‌ای ندارم.» روشن نیست دوست عزیز هموطن‌مان انتظار داشته خبرنگار عمانی چه جوابی به این سؤال بدهد؟ شاید هم فکر می‌کرده او می‌گوید: «اصلا بی‌خیال جام ملت‌ها و تیم ملی عمان. برانکو باید همه تمرکزش را روی پیشنهاد پرسپولیس بگذارد و الکی درگیر تیم ما نباشد!»

آهان؛ پس مشکل از شماره بود!
سعید مهری بعد از تحمل انتقادات فراوان سرانجام از استقلال جدا شد و به قبرس رفت تا بار دیگر در آپوئل شاگرد ریکاردو ساپینتو شود. او اما پیش از ترک ایران در مصاحبه‌ای بلند شرکت کرد و به سؤالات زیادی پاسخ داد. در بخشی از این مصاحبه از مهری پرسیده بودند دلیل این همه انتقاد چیست و او گفته بود: «یکی از دلایل شماره‌ای است که پوشیدم. شماره۸ شماره سنگینی است و بزرگان زیادی هم آن را پوشیده‌اند.  مجتبی جباری، امیر قلعه‌نویی، محمد نوازی و همه بزرگان آن را پوشیده‌اند.» خب این یعنی شما اگر 8 نمی‌پوشیدی، مشکل حل بود؟ یعنی با یک شماره پیراهن دیگر، آن توپ کذایی را در دربی پاس می‌دادی؟ خب اگر اینطور بود شماره‌ات را عوضی می‌کردی تا همه مشکلات حل شود دوست عزیز!

کجا بهتر از اینجا؟
در آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس، خیلی از بازیکنان و اعضای کادرهای فنی و اجرایی غایب بوده‌اند. یحیی گل‌محمدی که رفته و جانشین او هنوز معرفی نشده، یک‌سری از بازیکنان هم که مصدوم و ملی‌پوش هستند و یک عده هم به‌ خودشان مرخصی دادند. در جلسات ابتدایی حتی از جلال حسینی و افشین پیروانی هم خبری نبود اما یک نفر زودتر از همه آمد؛ نبیل باهویی! در شرایطی که مهاجمان توانمند پرسپولیس مثل آنتونی استوکس و یورگن لوکادیا هواداران را ذله می‌کردند تا به ایران برگردند و گاهی هم کلا برنمی‌گشتند، نبیل عزیز به‌عنوان نخستین بازیکن وارد محل تمرینات شد. البته که این نظم و انضباط او قابل تقدیر است اما کاش پتانسیل فنی نبیل هم طوری بود که آدم ذوق کند. فعلا که برای او جایی بهتر از اینجا نیست!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید