• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 25 دی 1402
کد مطلب : 215692
+
-

پشیمانی فرهاد؟

3جمله‌ای که شاید الان مجیدی از گفتن آنها خوشحال نباشد

پشیمانی فرهاد؟

اگرچه یک فصل‌ونیم است که فرهاد مجیدی از فوتبال ایران رفته و در امارات مربیگری می‌کند اما به هر حال او کاراکتری جذاب برای مخاطب این حوزه قلمداد می‌شود و جای تعجبی ندارد که خیلی از ارجاعات، به سمت این مربی باشد. در همین راستا و به بهانه اتفاقاتی که اخیرا برای سیاوش یزدانی رخ داده، بد نیست یادی کنیم از 3اظهارنظر جنجالی مجیدی؛ جملاتی که شاید الان از گفتن آنها پشیمان شده باشد!

   یک انگشت سیاوش یزدانی به کل مدافعان تیم ملی می‌ارزد
جمله‌ای بسیار عجیب که شاید هیچ مربی باشگاهی در جهان در مورد تیم ملی کشورش به‌کار نبرد. یعنی حتی این جمله را نمی‌شد برای کاناوارو و یاپ استام به زبان آورد، چراکه در آن نوعی تحقیر ملی‌پوشان وجود دارد. تکلیف سیاوش که روشن است! به هر حال مجیدی این جمله را در زمان سرمربیگری اسکوچیچ و در اعتراض به عدم‌حضور یزدانی در تیم ملی به زبان آورد تا مراتب اعتقاد فنی عمیقش به یزدانی را نشان بدهد اما بعد از آن اوضاع برای یزدانی خوب پیش نرفت. سیاوش از ملوان و استقلال رانده شده و حالا هم در فهرست مازاد سپاهان قرار گرفته است؛ فرسنگ‌ها دور از تیم ملی!

   علیرضا رضایی دروازه‌بان اول 10سال آینده تیم ملی است
این هم جمله اغراق‌آمیز دیگری بود که مجیدی در ستایش از دروازه‌بان ذخیره استقلال به زبان آورد. با این حال 3سال بعد از آن جمله، رضایی در نزدیکی‌های جایگاهی هم نیست که انتظار می‌رفت. او به ندرت به میدان رفته و در همان موارد هم فوق‌العاده نبوده است. رضایی آینده‌ای در استقلال ندارد و به‌دنبال یافتن تیمی جدید است.

    امیرحسین کارگر بهتر از محمدرضا حسینی است
این ماجرا به لیگ هجدهم و زمانی برمی‌گردد که مجیدی سرمربی موقت استقلال شده بود. آن روزها صحبت از بستن تیم برای فصل بعد بود و می‌گفتند محمدرضا حسینی، ستاره وقت سپاهان ممکن است آبی‌پوش شود. با این حال همان روزها یک فایل صوتی از مجیدی افشا شد که در آن گفته بود: «در تیم‌های پایه خودمان امیرحسین کارگر را داریم که از حسینی بهتر است.» کارگر تا امروز نتوانسته خودش را در سطح اول فوتبال ایران تثبیت کند و عجیب اینکه در فاصله‌ای کوتاه بعد از آن داستان، وقتی مجیدی سرمربی تیم ملی امید شد هم او را دعوت نکرد! بعدتر خود فرهاد برای جذب حسینی تلاش کرد که به نتیجه نرسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید